Magasin

Hua Hin Beach og Nattmarked

31.01.2017 kl.12:37
Skrevet av matidag
Vi ville prøve en annen strand idag, og tok derfor drosje til Hua Hin beach, her fikk vi en koslig drosjesjåfør som villig fortalte om attraksjoner, viste hvor nattmarkedet lå og fortalte at han ku...

Byer jeg vil besøke!

31.01.2017 kl.09:55
Skrevet av kajaJeanette
Jeg har jo skrevet litt reiselysten tidligere, og den er fremdeles her. På en side synes jeg det er litt skremmende å tenke på å reise nå da vi vet noe om urolighetene som er i verden, men samtidig...

South Carolina Football Blues

31.01.2017 kl.01:05
Skrevet av USA~life
I never thought I would say this, but i miss American Football! And I normally hate the football season. The University of South Carolina, is home to the USC Gamecocks! and William Brice Stadium wh...

Nå koser vi oss bare ;)

30.01.2017 kl.02:14
Skrevet av matidag
 Dagen startet med at vi måtte komme oss avgårde for å få kjøpt litt småting til stranda, småting er vel ikke guttene helt enig i, surfebrett er svært viktig i en 9 og 11 årings liv, frokost h...

Årets Første Løp - Gran Canaria Marathon 2017

29.01.2017 kl.09:28
Skrevet av Lykkebobla
Hei ! Jeg avsluttet 2016 med Lanzarote Maraton i desember og startet det nye året med Gran Canaria Maraton for 1 uke side. En perfekt avslutningen og start på året. Når 2016 startet hadd...

Kinesisk nyttår

28.01.2017 kl.15:59
Skrevet av CINDY Z.
I Kina feires nyttårsaften 27. januar og nyttårsdag 28. januar, som er i dag. Det er basert på månekalenderen så datoen varierer hvert år. Den kinesiske dyrekretsen flytter i en tolv års syklu...

Det måtte jo være for godt til å være sant!

28.01.2017 kl.13:03
Skrevet av matidag
Etter 3,5 timers reise med drosje fra Bankok til Huan hin, ivrige etter å komme på hotellet å bade, var vi så spente på fortsettelsen av de fantastiske inntrykkene vi hadde fått. Vel fremme, og ...

Air port hotellet Bankok

28.01.2017 kl.03:32
Skrevet av matidag
Jeg er alltid spent på frokostene på hotell vi besøker, noen er bra, noen dårlige og noen fantastiske, og dette var fantastisk. Etter en etterlengtet og god natt søvn på et av Airport hotellene i ...

Reiseplaner for ett år!

27.01.2017 kl.21:42
Skrevet av Globetrotter
Da er årets og neste års første reiser planlagt. Og for ett år det kommer til å bli! I noen måneder har folk sett rart på meg i det jeg presenterer min vinterferie for i år. Ja, jeg skal prøve å r...

På vei

27.01.2017 kl.19:57
Skrevet av matidag
En 5 timers flygetur står foran oss, kanskje ikke den mest beleilige tiden, men ønsket om å dra bort på ferie, og til Thailand som vi ofte har snakket om og drømt om. Da var det bare å hive seg ru...

Syglede i Gamlebutikken

27.01.2017 kl.14:54
Skrevet av mediakaos
Hva skal man si? Selv om man er litt engstelig, når det lille flyet skal ta av (jeg har ikke sett så små fly siden jeg var i Nicaragua :-p ) så er det overveldende å komme utav flyet. Fantastisk la...

Off to thailand

27.01.2017 kl.11:23
Skrevet av matidag
Da satt vi på flyplassen i Korea, klar for avgang til varmere strøk:) Thailand nærmere bestemt Hua Hin, der skal vi bade, kose oss og selvsagt må mor besøke alle serverdigeter, iallfall så mange s...

DAG 2 I RIO OG FOR EN VARME!!

27.01.2017 kl.02:02
Skrevet av Brassefrue
Hei igjen folkens ♥ Må bare si at her er det helt sykt varmt. Nesten 40 grader og veldig trykkende inne i byen her. Skal virkelig ikke klage for jeg vet at de fleste der hjemme ville dr...

Camden - London

26.01.2017 kl.22:29
Skrevet av Globetrotter
På tur nummer to til London i fjor sommer så valgte vi en annen bydel en gode, gamle Bayswater. Vi fant en passelig leilighet i Camden med soveplass til 4 jenter, så vi booket oss inn i et hyg...

London og julegaveshopping 2017!

26.01.2017 kl.20:06
Skrevet av Kathleen
London turen som jeg hadde i noen dager var en fantastisk fin tur :) Vi hadde det så fint og koste oss mye. Jeg møtte klassekameraten min fra barneskolen på Filippinene, spiste så mye god mat, fikk...

Louis Vuitton kortholder

26.01.2017 kl.16:58
Skrevet av Kathleen
Jeg husker ikke hvordan, men da jeg først så Louis Vuitton Caissa Card Holder i Rose Ballerine visste jeg at jeg ville ha den. Altså jeg må bare si det nå, jeg er ikke rik!  Fra før av så har ...

New York Fun

26.01.2017 kl.12:26
Skrevet av USA~life
Vår siste natt i New York var egentlig totalt kaos. Jeg hadde funnet ut at jeg skulle kjøre bil selv til New York fra South Carolina, noe som faktisk var helt greit, bortsett fra at jeg overhodet i...

FØRSTE DAG I RIO DE JANEIRO!!

26.01.2017 kl.01:55
Skrevet av Brassefrue
Hei alle fininger ♥ I dag kom vi endelig fram og jaggu føler jeg at mye skjer på kort tid om dagen. Da jeg skrev sist var vi på vei til å gå inn på gaten. Derfra skjedde det noe litt mo...

IOWA - It Really is That Flat

25.01.2017 kl.22:30
Skrevet av USA~life
I spent the majority of December in John Waynes home state, Iowa, USA. We took off from Chicago O'Hare, and as the skyscapers of the Chicago Harbour slowly faded away, the plains of the midwest cam...

Flytte til USA

25.01.2017 kl.20:01
Skrevet av USA~life
Da har jeg begynt å gjøre meg klar for å reise tilbake igjen til USA, forhåpentligvis for godt denne gangen. Livet i Norge har ikke forandret seg mye på de siste 10 årene, mens jeg har vært borte, ...

Longchamp Big Ben

25.01.2017 kl.17:07
Skrevet av Kathleen
Er det et veskemerke jeg har flest av så er det Longcham Le Pliage vesker. Jeg elsker Le Pliage vesker! Jeg tror den første jeg kjøpte var i Osaka 2011, også har jeg kjøpt på et flyplass, også har ...

Christian Louboutin

25.01.2017 kl.11:26
Skrevet av Kathleen
Da vi besøkte Selfridges fikk jeg øye på Christian Louboutins butikken. Jeg har en neglelakk fra merket fra før av, den røde som jeg har skrevet om her. Så ja, da jeg fikk øye på Christian Loubouti...

PÅ VEI TIL BRASIL!!

24.01.2017 kl.22:42
Skrevet av Brassefrue
Hei alle sammen ♥ Nå sitter vi på flyplassen i Paris og venter på å få gå ombord i flyet. Vi er godt på vei til Rio og dette er siste etappe for denne gang. Vi dro hjemmefra kl. 10.30 i...

Gamcheon Culture Village

24.01.2017 kl.08:40
Skrevet av matidag
Siste turistattraksjon vi fikk med oss på Lørdag var Gamcheon culture village,  Gamcheon culture village er en landsby, dannet av hus som er bygget i trappestil plassert på foten av et...

Busan Tower

23.01.2017 kl.10:16
Skrevet av matidag
Et at turistattraksjonene jeg hadde som mål og oppleve mens jeg var i Korea var Fiskemarkedet og Busan Tower, Og dette fikk jeg også oppleve på Lørdag. Det var mye folk som skulle opp i tårnet, men...

Vil du se Live-trylling i Oslo denne uken?

22.01.2017 kl.17:39
Skrevet av Pokerspiller
Da må du holde av torsdag 26. januar fra kl. 19:00. Da er det nemlig sesong-åpning på Magic Club Oslo! Magic Club er åpent for alle som vil se Live-trylling, og inngangsbilletten koster kr 150,- ...

Jagalchi fiskemarked - Største i Sør Korea

22.01.2017 kl.15:30
Skrevet av matidag
På Lørdag var vi en tur i Busan, og dagen var så innholdsrik at det må deles opp i flere blogginnlegg. Første start på dagen var Jagalschi fiskemarked, dette er noe av det mest fantastsike jeg har...

SAS - Reise med hund fra USA

22.01.2017 kl.15:15
Skrevet av USA~life
Det er 6 år siden jeg var hjemme i Norge sist, men nå har vi altså landet på Gardemoen med Epson.   Vi har importert Epson fra USA i cargo, og det har vært litt av en prosess. For de av ...

Show must go on!

22.01.2017 kl.10:14
Skrevet av Ida Leirvik
Sydney er en flott plass, og jeg forstår godt hvorfor det er så mange som bor der. Både sentrum og forstadene rundt er flotte, spesielt de ved kysten, da jeg har en liten forkjæ...

Japan Centre

20.01.2017 kl.19:31
Skrevet av Kathleen
Er det ett sted jeg må besøke når jeg er i London så er det Japan Centre.  Det er rett ved Piccadilly Circus, foran Ripley's Believe it or Not. Som navnet indikerer så...

LUSH Oxford Street

19.01.2017 kl.12:13
Skrevet av Kathleen
Et av målene mine med denne turen her, er å stikke innom LUSH. Broren min hadde bursdag i går, og jeg vet at han er kjempe glad i LUSH produkter og ville gi han noen produkter derifra som gave.&nbs...

Skoletur på okpo museum

19.01.2017 kl.05:14
Skrevet av matidag
Siste skoledag før helga, guttene er vanskelige å motivere for tiden, å sitte med bøkene foran seg å skrive gir ingen mening når hodet er helt andre plasser. Da er det bare 1 ting å gjøre, la skol...

Shoryu Ramen

18.01.2017 kl.13:50
Skrevet av Kathleen
På søndag møtte vi klassekameraten min fra barneskolen på Filippinene.  Vi tok med henne til Shoryu Ramen Soho fordi jeg synes det er koselig der og fordi maten er ganske god! Alle bestilte d...

Jeg vil ut å reise!

18.01.2017 kl.13:23
Skrevet av kajaJeanette
Å få oppleve mer av mitt eget land og andre land er noe jeg virkelig har lyst til.. Jeg har lyst til å se mer, oppleve mer og skape nye minner.. Jeg har lyst til å se flere store byer og få op...

Bayswater Inn

17.01.2017 kl.09:47
Skrevet av Kathleen
Jeg bestillte hele reisen vår gjennom Expedia og var på utsikt etter noe som var billig. Dette fordi vi skulle bare være i London i noen få dager. Vi er ikke så kresne...

MARCELO SIN FØRSTE REISE !

17.01.2017 kl.01:01
Skrevet av Brassefrue
Hei ♥ Mandag 16. Januar! I dag er det bare 8 dager til vi setter kursen ut av Norge og mot vårt tropiske paradis, Brasil! Det blir min tredje gang i Brasil og Marcelos første. Den først...

Vakre Drange

15.01.2017 kl.12:01
Skrevet av mediakaos
Litt utenfor Os ligger Drange. Stedet der jeg har vært så heldig å drikke morgenkaffen 2 dager nå. Nydelig sted, med flott utsikt og snø (?) Kurset i Bergen ble en kjempe...

reise-selfie-bonanza

15.01.2017 kl.08:52
Skrevet av madebygb
er dette strengt tatt ikke, iom at ingen av dem er tatt av en selv. Men hva heter det da? Dulfi? Hanfi? Bilde? Med ujevne mellomrom føler jeg på at jeg bør dele et bilde av meg selv (jeg er en smu...

Enveisbillett til Bangkok!

14.01.2017 kl.11:52
Skrevet av Travelust
For over 1 år siden fikk jeg en tanke og en ide, som utviklet seg til å bli en drøm. Jeg ville reise mye mer, og gjerne på backpacking! Det tok litt overbevisning til for at Andreas ville være med...

Bergen next

13.01.2017 kl.10:26
Skrevet av mediakaos
Oversvømt Bryggen, flomvarsel, stomvarsel = velkommen til Vestlandet. Jo takk. Jeg forlater sol, kaldt men fint vær og rim på bakken. Helgen skal tilbringes hos Tonje Brodering/Sysiden, på Kal...

Nytt år - nye destinasjoner

12.01.2017 kl.13:02
Skrevet av Lindasreiser
Planene for 2017 begynner å bli klar. Noen planer ihvertfall.... Jeg skulle jo egentlig ha vært i Jordan nå, men turen ble avlyst av reisebyrået. Kjedelige greier. Det er andre gang jeg har bestil...

Sephora

11.01.2017 kl.14:48
Skrevet av Kathleen
Jeg shoppet litt på Sephora, men gud så dyrt. Her er to produkter fra det Koreanske Tony Moly. Panda Eye Stick og en lip gloss/cream Kjøpte to sminkepunger. De er ganske fargerike, med ...

Turister i Vilnius siste dag.

10.01.2017 kl.16:24
Frank Zappa!

Ramių Bičių MENŲ STUDIJA

10.01.2017 kl.16:23
Skrevet av gaski
Er det noe jeg virkelig vil anbefale å gjøre om man drar til Vilnius, er det å stikke innom studioet Ramių Bičių MENŲ STUDIJA, som holder til i Old Town.  Man får und...

Første dagen i Vilnius.

10.01.2017 kl.16:16
Skrevet av gaski
For en liten stund tilbake tok Joakim og jeg med lillesøsteren til Joakim, Lisa med til Vilnius. Dette var konfirmasjonsgaven fra oss.   Vi hadde en flott tur, og skapte mange gode minner. H...

Ikke akkuratt fransk mat...

10.01.2017 kl.13:58
Skrevet av Kathleen
Jeg har bladd gjennom arkivene mine hjemme, og disse var visst nok de eneste bildene jeg har av maten vi spisste der. Vi spisste egentlig en del junk, men det er vel lov å unne seg god mat når man...

En dag i Sydney

09.01.2017 kl.12:15
Skrevet av Ida Leirvik
Hei hei alle sammen, håper dere har hadt en flott helg.I forrige innlegg skrev jeg at vi hadde tenkt oss en tur inn til sentrum på lørdagen, men vi fant ut at vi ikke gadd, siden...

Vulkan - Oslo here we are

08.01.2017 kl.18:36
Skrevet av mediakaos
Urbant - et ord som passer utrolig godt for Vulkan området. Akers elva, er kanskje det som bryter hele bilde, på en kul måte. Sist jeg var her i området, var på NRKs symesterskap. De har "stresstes...

Diverse bilder fra Paris :)

08.01.2017 kl.14:30
Skrevet av Kathleen
Her er ulike bilder jeg har tatt fra Paris :)

Besøk i buddistisk tempel

07.01.2017 kl.07:31
Skrevet av matidag
Idag skulle vi besøke et tempel, heldig for oss eller dvs meg så var det rett før et "bønnemøte" . da vi kom inn i hallen, var det masser av folk og mye penger i sving, jeg antok at vi gjerne måtte...

Louvre

06.01.2017 kl.13:44
Skrevet av Kathleen
Jeg blir aldri lei av Louvre område! Det er stedet vi alltid besøker uansett. Vanligvis går vi fra Louvre og gjennom parken før vi rusler videre :) Jeg synes det er kjempe fin om natten. Det er fo...

Vaniljeboller til drillergutta i KCA

06.01.2017 kl.09:26
Skrevet av matidag
Hva gjør man ikke for en sjarmerende ung mann som kommer med norsk vaniljestang, og ydmykt ber om å få de beste vaniljeboller han har smakt 😊 Jo da tar man fatt i å lage en extra stor bo...

Okpo Great Victory Commemorative park

06.01.2017 kl.06:36
Skrevet av matidag
 Fredag, vi har fri fra skole da, har heller 4 lange dager, og langhelg, så da er det ut på tur, Vi er mildt sagt drittlei leiligheten vår. Ikke bare har det vært jul, men når vi lå alle 4 med...

Sacré-C?ur

05.01.2017 kl.11:45
Skrevet av Kathleen
De første tre gangene vi var i Paris så dro vi aldri til Sacré-C?ur. Jeg har alltid hatt lyst til å dra dit, men det ble aldri noe av. Jeg hadde som mål å besøke Sacré-C?ur denne gangen. Vi dro ti...

Julemarked i Paris <3

04.01.2017 kl.21:46
Skrevet av Kathleen
Julemarkedet i Paris var så innmari fint :D De var på begge sider av veien, men vi var desverre kun på det ene siden. Det var fordi det var allerede ganske mye å se på den siden vi var i. Her var ...
Bli medlem
Bloggmagasiner er gruppeblogger som samler innlegg fra bloggere som er medlemmer i gruppen.
Dette magasinet drives av blogg.no og alle artiklene ligger på forfatterens egen blogg. Forfattere er selv ansvarlig for innhold.