Magasin

Mål for tur til Roma

30.03.2018 kl.17:58
Skrevet av madebygb
Ankomst Roma mandag 2 april 1230, heng med. Pakking er i gang og foregår i prioritert rekkefølge: Tegnesaker og kjole er på plass, pass og billetter er...de skulle da være her et eller annet s...

Hodeløs høne på påskeferie

29.03.2018 kl.19:26
Skrevet av Fotokjerring
Det ble plutselig stille fra denne kanten, men det betyr på ingen måte at livet står stille. Tvert imot. En avslappende påskeferie kan jeg ikke skryte på meg, i alle fall ikke om avslappende betyr ...

Vlogg - lamming på Klostergarden dag 1

28.03.2018 kl.18:40
Skrevet av selmac
Hei bloggen ♥ Vi hadde det kjempefint da vi fikk være med på lamminga på Klostergarden! Her er den første vloggen - det kommer en ny om noen dager :)  Abonner gjerne på kanale...

Hurra for deg som fyller ditt år!

28.03.2018 kl.16:04
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett...

Hvordan spare kalorier når man er på reise

27.03.2018 kl.17:03
Skrevet av Lindasreiser
Når man er 168 cm høy og vekten har tippet 90 kg, da er det virkelig på tide å bremse opp. Og helst rygge en del kilo tilbake. Det er ikke så lett når man reiser litt ofte. Det er jo så mye godt de...

Vacation mode on!

27.03.2018 kl.11:20
Skrevet av Henriette
I år nyter jeg påsken med sol, varme og saltvann i håret i Gran Canaria. Jeg reiste ned med familien på lørdag, så vi har kost oss her noen dager nå. Vi har hatt noen deilige dager på stranden og e...

Endelig går turen til Jordan

26.03.2018 kl.20:23
Skrevet av Lindasreiser
To ganger før har turen min til Jordan blitt kansellert av reisebyrået. I år ser det ut til at jeg endelig får reise. Denne gangen booket jeg gruppereise gjennom Albatros Travel.Jordan er et lite l...

Hellestøstranden - friskt og godt

25.03.2018 kl.17:41
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. I dag var vi en flott tur på Hellestøstranden. Denne stranden er en av Jærstrendene og ligger i Sola Kommune på grensen til Klepp Kommune. En går litt på sandstrand og litt på rullestein...

Hotell bestilt i Barcelona

24.03.2018 kl.16:37

Reklame

Etter å ha kikket lenge på hotell i Barcelona fikk vi endelig bestemt oss og bestilt. Denne gang hadde jeg lyst å bo i strandområde i byen. Er veldig glad i både stranda, havneområdet og strandprom...

Den følelsen..

24.03.2018 kl.12:06
Skrevet av Fotokjerring
Når du står opp grytidlig (vi snakker 4:30) for å stable bagasje og barn i bilen for en 60 mils kjøretur. Når senga frister mye mer enn påskeferien du har gledet deg til så lenge. Ikke mitt...

Manus - urbanitet midt i jungelen

24.03.2018 kl.11:00
Skrevet av pandorasreise
Midt inne i regnskogen finner du Manaus - hovedstad i delstaten Amazonas. Veier er en mangelvare og man kommer seg hit enklest med fly eller båt. Manaus er stedet der reise...

Preparing for Rome

23.03.2018 kl.11:45

Reklame

Lekker reise-akvarell-bok fra Kunstrekvisita.no, resten gammelt. Avgang mandag 2 april altså. Sånn på morgenen en gang :-)

The final countdown

22.03.2018 kl.16:02
Skrevet av Fotokjerring
Da står jeg nok en gang i dette herlige kaoset. Siste innspurt før påskeferie. Stresset tar meg og sender hjernen inn i fullstendig shut down. Jeg husker knapt mitt eget navn i virvaret av tanker. ...

Kom inn på UWC!!!

21.03.2018 kl.23:08

Reklame

Åh HALLO! Etter mange dager med mye venting, kom det omsider gode nyheter! dag fikk vi nemlig beskjeden vi har ventet så lenge på: datteren min har kommet inn på UWC - United World Colleges!!! Fant...

Attraksjoner rundt Phuket

18.03.2018 kl.09:05
Skrevet av pandorasreise
Phuket har flotte naturattraksjoner som strender og fjell. I området finne man også mange  gode utsiktspunkter som Big Buddha, Phromthep Cape og  Karon. I tillegg er det vakre templer som...

Amsterdam, Nord-Europas Venezia

16.03.2018 kl.16:01
Skrevet av Lindasreiser
Da var vi allerede hjemme igjen etter tre døgn i Amsterdam. Det er en stor by så tre døgn ble litt for liten tid. Og siden jeg var syk før vi reiste, og min venninne ble dårlig på tirsdagen, var ik...

...og denne gang går turen til...

14.03.2018 kl.15:39
Skrevet av madebygb
ROMA!!! Endelig!!! Har ikke vært der før, gleder meg SÅNN :-D :-D :-D Reiser mandag 2 april og blir til fredagen. Same procedure, reiser alene, dagboken med, planene uklare, retningssans lagt ig...

På bartenderskole i Phuket

13.03.2018 kl.17:44
Skrevet av pandorasreise
Første uken på EBS Phuket er overstått. Skolen har et meget seriøst opplegg, noe vi merket oss allerede første dag. Vi får innføring i flair(triksing), freepour (finne riktig mengde uten målebeger...

Magi ved Møllebukten i Stavanger

13.03.2018 kl.16:43
Skrevet av stavangerinmyheart
I går hadde vi en herlig solnedgang her i Stavanger.  Sjø, litt is og selvfølgelig solen som går ned kan lage de magiske øyeblikkene som en kan være heldig å fange. Jeg legger ved noen bilde...

Hotell i Barcelona

11.03.2018 kl.16:44
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Før vi reiser på cruise i april skal vi stoppe 1 døgn i Barcelona. Dette er en by vi har besøkt mange ganger før, senest for et halvt år siden. Vi har tidligere bodd flere ganger på Grand Hotel Bar...

32 dager igjen til ferie ...

09.03.2018 kl.23:26
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Jeg er så vanvittig lei av vinter og snø! Hver årstid har jo som kjent sin sjarm. Men akkurat nå kjenner jeg meg helt ferdig med snø og kulde for denne gang. Denne vinteren har rett og slett vart a...

Vinsmaking i Stellenbosch

06.03.2018 kl.06:44
Skrevet av pandorasreise
Rundt 40 km øst for Cape Town i skyggen av et belte av fjell, ligger en rekke sjenerøse daler som kalles Cape Winelands -  en samling av historiske byer, små landsbyer og vingårder som produse...

Sørøst-Asia, paradis på jord

05.03.2018 kl.22:47
Skrevet av Lindasreiser
Brunei, Kambodsja, Indonesia, Laos, Malaysia, Myanmar (Burma), Filippinene, Singapore, Thailand, Vietnam og Øst-Timor er de 11 landene som utgjør Sørøst-Asia, min favoritt-destinasjon. Jeg har besø...

Jernaldergården på Ullandhaug, Stavanger

03.03.2018 kl.15:01
Skrevet av stavangerinmyheart
Jernaldergården på Ullandhaug i Stavanger er verdt et besøk om du gjester byen. Dette er et rekonstruert gårdsanlegg fra ca. 350-550 e.Kr. Ullandhaug er ca. 3 km. fra Stavanger Sentrum med en fanta...

Roadtrip soundtrack

02.03.2018 kl.09:32
Skrevet av Fotokjerring
Noe av det beste jeg vet er å dure rundt på den amerikanske landeveien om sommeren. Ikke i en cabriolet, men i en minivan full av pikkpakk og unger. Og mannen ved min side selvfølgelig. Og enda mer...

Innkalt til UWC intervju!

01.03.2018 kl.19:44
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
De siste ukene har livet til hele familien stått på en stor pauseknapp. Vi er nemlig alle sammen veldig spente på om datteren min som ønsker å gå på skole utenlands kommer inn eller ikke. Og hvis h...
Bli medlem
Bloggmagasiner er gruppeblogger som samler innlegg fra bloggere som er medlemmer i gruppen.
Dette magasinet drives av blogg.no og alle artiklene ligger på forfatterens egen blogg. Forfattere er selv ansvarlig for innhold.