Magasin

PSKE OG HOLMENKOLLEN

31.03.2018 kl.16:24
Skrevet av Sienna
Omtrent alle jeg kjenner i Norge har vrt skikkelig syke i vinter, med forkjlelser osv. Det var derfor ingen overraskelse at det traff meg dagen vi landet i Norge, haha. Det er ikke s ille m...

Ml for tur til Roma

30.03.2018 kl.17:58
Skrevet av madebygb
Ankomst Roma mandag 2 april 1230, heng med. Pakking er i gang og foregr i prioritert rekkeflge: Tegnesaker og kjole er p plass, pass og billetter er...de skulle da vre her et eller annet s...

Hodels hne p pskeferie

29.03.2018 kl.19:26
Skrevet av Fotokjerring
Det ble plutselig stille fra denne kanten, men det betyr p ingen mte at livet str stille. Tvert imot. En avslappende pskeferie kan jeg ikke skryte p meg, i alle fall ikke om avslappende betyr ...

Vlogg - lamming p Klostergarden dag 1

28.03.2018 kl.18:40
Skrevet av selmac
Hei bloggen ♥ Vi hadde det kjempefint da vi fikk vre med p lamminga p Klostergarden! Her er den frste vloggen - det kommer en ny om noen dager :)  Abonner gjerne p kanale...

Hurra for deg som fyller ditt r!

28.03.2018 kl.16:04
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Hurra for deg som fyller ditt r! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi str, og se, n vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse s for deg med hopp og sprett...

Hvordan spare kalorier nr man er p reise

27.03.2018 kl.17:03
Skrevet av Lindasreiser
Nr man er 168 cm hy og vekten har tippet 90 kg, da er det virkelig p tide bremse opp. Og helst rygge en del kilo tilbake. Det er ikke s lett nr man reiser litt ofte. Det er jo s mye godt de...

Vacation mode on!

27.03.2018 kl.11:20
Skrevet av Henriette
I r nyter jeg psken med sol, varme og saltvann i hret i Gran Canaria. Jeg reiste ned med familien p lrdag, s vi har kost oss her noen dager n. Vi har hatt noen deilige dager p stranden og e...

Endelig gr turen til Jordan

26.03.2018 kl.20:23
Skrevet av Lindasreiser
To ganger fr har turen min til Jordan blitt kansellert av reisebyret. I r ser det ut til at jeg endelig fr reise. Denne gangen booket jeg gruppereise gjennom Albatros Travel.Jordan er et lite l...

Helleststranden - friskt og godt

25.03.2018 kl.17:41
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. I dag var vi en flott tur p Helleststranden. Denne stranden er en av Jrstrendene og ligger i Sola Kommune p grensen til Klepp Kommune. En gr litt p sandstrand og litt p rullestein...

Hotell bestilt i Barcelona

24.03.2018 kl.16:37

Reklame

Etter ha kikket lenge p hotell i Barcelona fikk vi endelig bestemt oss og bestilt. Denne gang hadde jeg lyst bo i strandomrde i byen. Er veldig glad i bde stranda, havneomrdet og strandprom...

Den flelsen..

24.03.2018 kl.12:06
Skrevet av Fotokjerring
Nr du str opp grytidlig (vi snakker 4:30) for stable bagasje og barn i bilen for en 60 mils kjretur. Nr senga frister mye mer enn pskeferien du har gledet deg til s lenge. Ikke mitt...

Manus - urbanitet midt i jungelen

24.03.2018 kl.11:00
Skrevet av pandorasreise
Midt inne i regnskogen finner du Manaus - hovedstad i delstaten Amazonas. Veier er en mangelvare og man kommer seg hit enklest med fly eller bt. Manaus er stedet der reise...

Preparing for Rome

23.03.2018 kl.11:45

Reklame

Lekker reise-akvarell-bok fra Kunstrekvisita.no, resten gammelt. Avgang mandag 2 april alts. Snn p morgenen en gang :-)

The final countdown

22.03.2018 kl.16:02
Skrevet av Fotokjerring
Da str jeg nok en gang i dette herlige kaoset. Siste innspurt fr pskeferie. Stresset tar meg og sender hjernen inn i fullstendig shut down. Jeg husker knapt mitt eget navn i virvaret av tanker. ...

Kom inn p UWC!!!

21.03.2018 kl.23:08

Reklame

h HALLO! Etter mange dager med mye venting, kom det omsider gode nyheter! dag fikk vi nemlig beskjeden vi har ventet s lenge p: datteren min har kommet inn p UWC - United World Colleges!!! Fant...

LONDON: BESK

21.03.2018 kl.13:14
Skrevet av Sienna
Jeg fikk besk av min venninne Henriette p mandag morgen. Selvflgelig er dette den mest hektiske uken siden bacheloroppgaven skal leveres, men jeg har prvd bli ferdig med s mye som mulig p f...

NESTEN I ML

18.03.2018 kl.12:45
Skrevet av Sienna
I London snr det IGJEN. Det var 14 grader for et par dager siden og 0 grader med sn i gr. Jeg var oppe kl. 9.30 idag for rekke og skrive ferdig bacheloroppgaven. Det er ikke s veldig mye...

Attraksjoner rundt Phuket

18.03.2018 kl.09:05
Skrevet av pandorasreise
Phuket har flotte naturattraksjoner som strender og fjell. I omrdet finne man ogs mange  gode utsiktspunkter som Big Buddha, Phromthep Cape og  Karon. I tillegg er det vakre templer som...

Amsterdam, Nord-Europas Venezia

16.03.2018 kl.16:01
Skrevet av Lindasreiser
Da var vi allerede hjemme igjen etter tre dgn i Amsterdam. Det er en stor by s tre dgn ble litt for liten tid. Og siden jeg var syk fr vi reiste, og min venninne ble drlig p tirsdagen, var ik...

...og denne gang gr turen til...

14.03.2018 kl.15:39
Skrevet av madebygb
ROMA!!! Endelig!!! Har ikke vrt der fr, gleder meg SNN :-D :-D :-D Reiser mandag 2 april og blir til fredagen. Same procedure, reiser alene, dagboken med, planene uklare, retningssans lagt ig...

P bartenderskole i Phuket

13.03.2018 kl.17:44
Skrevet av pandorasreise
Frste uken p EBS Phuket er oversttt. Skolen har et meget serist opplegg, noe vi merket oss allerede frste dag. Vi fr innfring i flair(triksing), freepour (finne riktig mengde uten mlebeger...

Magi ved Mllebukten i Stavanger

13.03.2018 kl.16:43
Skrevet av stavangerinmyheart
I gr hadde vi en herlig solnedgang her i Stavanger.  Sj, litt is og selvflgelig solen som gr ned kan lage de magiske yeblikkene som en kan vre heldig fange. Jeg legger ved noen bilde...

Hotell i Barcelona

11.03.2018 kl.16:44
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Fr vi reiser p cruise i april skal vi stoppe 1 dgn i Barcelona. Dette er en by vi har beskt mange ganger fr, senest for et halvt r siden. Vi har tidligere bodd flere ganger p Grand Hotel Bar...

32 dager igjen til ferie ...

09.03.2018 kl.23:26
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Jeg er s vanvittig lei av vinter og sn! Hver rstid har jo som kjent sin sjarm. Men akkurat n kjenner jeg meg helt ferdig med sn og kulde for denne gang. Denne vinteren har rett og slett vart a...

Vinsmaking i Stellenbosch

06.03.2018 kl.06:44
Skrevet av pandorasreise
Rundt 40 km st for Cape Town i skyggen av et belte av fjell, ligger en rekke sjenerse daler som kalles Cape Winelands -  en samling av historiske byer, sm landsbyer og vingrder som produse...

Srst-Asia, paradis p jord

05.03.2018 kl.22:47
Skrevet av Lindasreiser
Brunei, Kambodsja, Indonesia, Laos, Malaysia, Myanmar (Burma), Filippinene, Singapore, Thailand, Vietnam og st-Timor er de 11 landene som utgjr Srst-Asia, min favoritt-destinasjon. Jeg har bes...

Jernaldergrden p Ullandhaug, Stavanger

03.03.2018 kl.15:01
Skrevet av stavangerinmyheart
Jernaldergrden p Ullandhaug i Stavanger er verdt et besk om du gjester byen. Dette er et rekonstruert grdsanlegg fra ca. 350-550 e.Kr. Ullandhaug er ca. 3 km. fra Stavanger Sentrum med en fanta...

Roadtrip soundtrack

02.03.2018 kl.09:32
Skrevet av Fotokjerring
Noe av det beste jeg vet er dure rundt p den amerikanske landeveien om sommeren. Ikke i en cabriolet, men i en minivan full av pikkpakk og unger. Og mannen ved min side selvflgelig. Og enda mer...

Innkalt til UWC intervju!

01.03.2018 kl.19:44
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
De siste ukene har livet til hele familien sttt p en stor pauseknapp. Vi er nemlig alle sammen veldig spente p om datteren min som nsker g p skole utenlands kommer inn eller ikke. Og hvis h...
Bli medlem
Bloggmagasiner er gruppeblogger som samler innlegg fra bloggere som er medlemmer i gruppen.
Dette magasinet drives av blogg.no og alle artiklene ligger p forfatterens egen blogg. Forfattere er selv ansvarlig for innhold.