Magasin

THIS IS NOT A POOL

31.05.2017 kl.15:27
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 08.00 am This is not a pool! <3 God morgen, alle sammen! Cuba- bloggingen min begynner å gå mot slutten, og godt er det, for jeg tror jeg får nok blogg- materiale fra...

WHERE TO STAY IN CUBA

30.05.2017 kl.16:41
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 09.30 am Where to sleep in Cuba! Reiser du til Cuba er det faktisk ingen annen måte å bo på enn i et typisk Casa Particular som de kaller det på Cuba. Dette betyr at ...

Takk for følget!

30.05.2017 kl.09:56
Skrevet av TravelForLife
8 måneders reise er over og i kveld setter vi oss på flyet med kurs Gardermoen med mange flotte minner i bagasjen. Det er både med glede og vemod vi nå vender nesa hjemover igjen. Vi har et familie...

UKEN SOM GIKK #4

29.05.2017 kl.16:52
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 09.30 am Another week in paradise! <3 Nest siste uke i paradis er over for denne gangen, og jeg kjenner at jeg blir litt trist av tanken. Jeg stortrives her i Mexico, og ...

Tur til Mulhacen, 3482 meter over havet

29.05.2017 kl.11:17
Skrevet av Lindasreiser
Jeg hadde en flott søndagstur i går opp på Spanias høyeste topp på fastlandet. Teide på Tenerife er høyere med sine 3717 m.Mulhacen er på 3482 m og er en av fire topper i Nasjonalparken Sierra Neva...

På vei hjem til Norge

29.05.2017 kl.09:25
Skrevet av matidag
Endelig var dagen kommet og vi skulle sette oss på flyet hjem, guttene har telt dager lenge nå, selv gledet jeg meg også, men var noe bekymret for hvilket vær vi ville få hjemme, vant som jeg nå va...

Siste innspurt

29.05.2017 kl.00:40
Skrevet av solotravel
Nå har jeg bare to eksamener igjen før det er ferie! Deilig.  Og to dager etter blir det en tur til Milano med ei venninne, fy som jeg gleder meg! Får også besøk av ei venninne fra USA i som...

Reker, måkeskit og egoister.

28.05.2017 kl.21:23
Skrevet av ladycarina
Værprognosene spriket som vanlig i alle retninger; Yr meldte regn og kuling, mens Storm lanserte en teori basert på sol, noe vind og i verste fall litt yr. Det eneste jeg derfor visste helt sikkert...

36 timer i Bergen

28.05.2017 kl.15:50
Skrevet av pandorasreise
Vi ankommer Clarion Collection Hotel Havnekontoret ved 18-tiden og ser at vi kan rekke litt shopping før stengetid. Høyer som ligger sentral plassert ved Bryggen blir det naturlige valget...

New Orleans - Houston - Austin - Dallas

28.05.2017 kl.14:27
Skrevet av Fotokjerring
Da fortsetter jeg med den lille reiseskildringen min fra vår roadtrip i 2015. Dere husker kanskje at den så sånn ut: Sist avsluttet jeg med at vi vendte tilbake til Texas etter noen dager i New ...

Review - Clarion Collection Hotel Havnekontoret

28.05.2017 kl.14:15
Skrevet av pandorasreise
Hotellet som går for å være Bergens beste, ligger sentralt plassert på Bryggen. Her er du et steinkast fra restauranter og barer samt de mange souvernir-butikkene. Området her er også inngangs...

Noe deilig å hvile øynene på..

28.05.2017 kl.10:55
Skrevet av Lillja
Det må man vel kunne si om disse bildene? Helt fantastisk, tatt i går ettermiddag. Vi kjørte en tur litt rundt forbi. Sjekket ut noen strender, og disse bildene er fra Kjevikstranda. Det ligge...

Strandliv i Rogaland

27.05.2017 kl.19:39
Skrevet av stavangerinmyheart
Heisan. Da har jeg kommet hjem etter noen herlige timer på stranden. Vi valgte Sande Stranden som ligger i Randaberg Kommune. Siden jeg er fra Randaberg, var vi ofte her i barndommen.  Gansk...

Alhambra - noe av det vakreste jeg har sett

27.05.2017 kl.16:25
Skrevet av Lindasreiser
Alhambra er den største arabiske borgen som er i Spania. Den ble begynt bygget i 1238 av grunnleggeren av Nasrid dynastiet, den gang muslimene hadde erobret Spania. Jeg hadde fått billetter til ett...

VÅR FØRSTE SOFA PÅ 4 MÅNEDER

27.05.2017 kl.14:57
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 08 am Fresh coconuts every day in Mexico! <3 I går dro vi fra Cancun til Playa del Carmen igjen, og det føles ut som om vi har flyttet oss rundt mellom di...

BLUE FOR SUMMER

26.05.2017 kl.15:05
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 08 am Skirt Bershka Top Pull&Bear Purse Isadora Sunglasses RayBan God morgen, fine mennesker! Jeg ser at været er helt på topp hjemme i Norge om dagen, så jeg antar at d...

En feriebrikke til på plass! og FRI i hele dag :) Fridaynight....

26.05.2017 kl.10:21
Skrevet av damerisinbestealder
God fredag fine dere! Jeg hadde en sløv deilig fridag med jentene mine i går <3 Den eldste bukkene Bruse laget Jordbær med smeltet melkesjokolade til mor; ikke rart jeg elsker jentene mine vel?...

Gulf Breeze Zoo

26.05.2017 kl.07:09
Skrevet av Idarossland
Forreige lørdag tok eg og Vegard turen til dyreparken i Navarre, ca 1 time her i fra.😊  Det var meldt thunderstorm i fra 15 tida, så vi hadde ikkje akkurat heile dagen på oss. Ikkje de...

Turistforeningens nye App

26.05.2017 kl.06:03
Skrevet av stavangerinmyheart
Heisan og god morgen. Ja i dag skulle jeg vel egentlig ønsket at jeg kunne krype under dynen igjen, men må nok opp på jobb. Får vel bare sette smilet på og tenke at det blir en fantastisk dag. Det...

Tur til huleboerne i Sacromonte

25.05.2017 kl.23:04
Skrevet av Lindasreiser
I Sacromonte har det bodd folk i huler siden det 16. århundre. Først var det muslimene og jødene som bodde her, når de ble jaget fra hjemmene sine av katolikkene. Fra 1700-tallet har sigøynere bodd...

I BAKSETET AV POLITIBILEN I CUBA

25.05.2017 kl.15:38
Skrevet av xplor
A little story from Cuba! Så vår aller første dag i Havana ble kanskje ikke akkurat slik vi hadde tenkt, men vi fikk i det minste en god sightseeing over byen og dagen gikk? veldig treigt vell å m...

Video: Bli med som turist i Kristiansand

25.05.2017 kl.12:42
Skrevet av CINDY Z.
Her kommer en video da vi var turister i vår egen by, Kristiansand! For en kjempefin opplevelse med masse ting å se. Videoen ligger også ute på min kanal, og husk at du kan abonnere gratis på ...

Hva skjer i Stavanger i sommer

25.05.2017 kl.08:57
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Innimellom kan jeg gjerne mase litt mye om byen og regionen min. Men vet dere hva. Jeg er så stolt av det vi (jeg kaller det vi siden jeg bor her) har fått til. Om oljekrisen gjør at...

En dag i Granada

24.05.2017 kl.23:44
Skrevet av Lindasreiser
Jeg satte kursen oppover mot Alhambra da jeg gikk ut i morges (trodde jeg) Det var ikke det palasset jeg hadde skimtet i går kveld ihvertfall. Alhambra kan ikke ses nede i fra byen. Jeg rotet meg i...

Dallas - New Orleans

24.05.2017 kl.19:02
Skrevet av Fotokjerring
Da er det på tide å starte på min egen, lille reiseguide. Jeg tar turen tilbake til 2015, hvor vår etterhvert årlige roadtrip i Texas også ble utvidet til Louisiana. Jeg husker ikke lenger nøyak...

Alice Springs til Darwin

24.05.2017 kl.13:04
Skrevet av Ida Leirvik
Etter vi var ferdige med å oppleve Alice Springs Wildlife Park dro vi rett opp mot Darwin. Det var like lite å se langs veien da som det var før Alice Springs så jeg kan n&...

Vi skal bekjempe terroren med tente lys, og en rosa sang!

23.05.2017 kl.18:55
Skrevet av Lillja
Det kommer mange tanker etter at det har vært nye terrorangrep, der flere er skadet og drept. Noen av de jeg ser går igjen er; "vi må ikke la oss skremme, for da vinner terroristene", eller "vi må ...

IN THE STREETS OF HAVANA

23.05.2017 kl.16:33
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 09.30 am Shorts Levis Top Topshop Shoes Adidas Biker GinaTricot Sunglasses RayBan God morgen, alle sammen! Jeg har fortsatt en hel del bilder fra Cuba og vise dere, så...

💕 21.05.2017 💕

22.05.2017 kl.22:40
Skrevet av Idarossland
1 års bryllupsdag! 💕 Tenkt at det har gått eit heilt år siden vi hadde eit lite intimt og kjapt bryllup heime i Kristiansand. Heile det første året har vært eit einaste stort eventyr, ...

Endelig en fjelltur i Spania

22.05.2017 kl.19:46
Skrevet av Lindasreiser
I dag ble det endelig en tur på fjellet. Det er en fjellkjede mellom Albir og Benidorm som heter Serra Gelada. Den høyeste toppen, Alt del Governador, på 438 meter ser du her på bildet. Den skulle ...

Er Norge snart fullt?

22.05.2017 kl.17:50
Skrevet av stavangerinmyheart
Reiselivet i Norge har de senere årene markedsført landet etter beste evne. Fjorder, Midtnattsol og urørt natur er det som har gått igjen i markedsføringen. Turistene har strømmet på. Her om dagen...

CUBA VLOG

22.05.2017 kl.15:38
Skrevet av xplor
From our stay in Varadero - Cuba! Remember to turn it into 1080p HD! #inspo #vlogg #travel #blogger #cuba #varadero #jannexplor #xplor #xplorbloggno #blogbyjannebodin #xplorbyjannebodin #omia...

Turist i egen by: Odderøya museumshavn

22.05.2017 kl.10:00
Skrevet av CINDY Z.
Etter å ha gått av MS Maarten på land, hentet vi bilen ved kaia og kjørte avsted til Odderøya for å finne parkeringsplass. Det fant vi ikke, så vi parkerte inne på Kildens parkeringshus. Kilde...

Turist i egen by: MS Maarten

21.05.2017 kl.20:59
Skrevet av CINDY Z.
I dag har vi vært turister i egen by! I forrige innlegg skrev jeg blant annet litt om våre planer for dagen. Nå har jeg redigert inn noen bilder i den posten, om du ikke har sett bildene,...

Nye venner - og uvenner

21.05.2017 kl.20:30
Skrevet av voksenfrue
Det er varmt i Elblag.  Det er så varmt at de fleste leter etter skygge, barna leker i vannfontenene ved Sant Nicolas Cathedral, og bare nonnene går i svart. Det spises is i alle var...

Elblag - en gammel storhet og en skygge av seg selv

21.05.2017 kl.17:20
Skrevet av voksenfrue
Foto: https://www.polen.travel/no/nyheter/elblag-kanalen-ruten Elblag er en av de eldste byene i provinsen. Byen har sitt navn fra elva som renner igjennom den og som selvsagt var en viktig tran...

UKEN SOM GIKK #3

21.05.2017 kl.15:46
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 09 am God morgen, alle sammen! Da var det søndag nok en gang, ukene går så utrolig fort!, og jeg har hatt en veldig fin helg (og uke!) her i Mexico. Vi dro fra Holbox ti...

Late dager på Mauritius

21.05.2017 kl.12:59
Skrevet av TravelForLife
Nå er vi i skikkelig feriemodus og later oss nesten hver dag. Vi er på mange ulike strender, og ungene koser seg med å leke i vannet og med vannaktiviteter. Temperaturen ligger mellom +25-+27 C og ...

Aberdeen du var nydelig

21.05.2017 kl.12:11
Skrevet av solotravel
Aberdeen var nydelig, gleder meg allerede til neste reise! Dessverre må jeg nok vente tre uker, og tre eksamener!  Hvis du har planer om å dra til Aberdeen, vil jeg anbefale å bo på Park...

Aberdeen dag 3

20.05.2017 kl.21:56
Skrevet av solotravel
Etter en liten pause på hotellet, gikk jeg ned Union Street å bare så. Fant en liten avstikker av en park ved en bru. Vandret ned der, og så masse gatekunst.  I morgen kommer jeg til å legge ...

FUN FACTS ABOUT CUBA

20.05.2017 kl.18:13
Skrevet av xplor
Jeg har skrevet det et par ganger allerede, men disse butikkene som de har i Cuba er virkelig verdt å nevne igjen. De er små, og som regel kan man ikke gå inn i dem. Her bestiller man maten ma...

Old Aberdeen

20.05.2017 kl.16:32
Skrevet av solotravel
Tok en liten utflukt til Old Aberdeen i dag, veldig sjarmerende bydel. Her ligger også universitetet i Aberdeen, som var hakket finere enn BI for å si det sånn.        G...

Da var jeg kommet til Altea

19.05.2017 kl.22:44
Skrevet av Lindasreiser
I dag ble det busstur fra Valencia til Altea. Veiene var mer svingete og fjellene ble høyere enn fra Barcelona til Valencia. Det var ikke noe direkterute, for vi gikk innom alle byer langs kysten n...

Aberdeen dag 2

19.05.2017 kl.18:39
Skrevet av solotravel
For en dag! Starten med en rolig frokost på hotellet, så måtte jeg lese litt til eksamen før jeg dro ned til busstasjonen og tok en buss til Dunnottar Castle. Til dere som har tenkt å reise til Ab...

HOLBOX ISLAND

19.05.2017 kl.16:23
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 08 am ​Holbox island! <3 God morgen, fine dere! Da var det på tide med en liten oppdatering fra Holbox island som vi befinner oss på nå! Vi ko...

Tips til USA-turen

19.05.2017 kl.10:00
Skrevet av Fotokjerring
Skal du reise til USA? Da har jeg kanskje noen tips til deg. Før turen: Først og fremst, for å spare litt penger, er det greit å være tidlig ute. Vi bestiller som oftest sommerens flyturer på høs...

"Palmeøya" i Stavanger - Flor & Fjære

18.05.2017 kl.21:26
Skrevet av stavangerinmyheart
I dag har jeg vært på en lunsj tur til et lite Paradis i nærheten av Stavanger. Jeg velger å si at det er  kun en kaffekopp unna, Flor & Fjære har egen båt som går fra Skagenkaien i Stavanger...

Aberdeen dag 1

18.05.2017 kl.20:29
Skrevet av solotravel
Jeg liker denne byen her. Utrolig fin! Gleder meg veldig til i morgen når jeg skal se enda mere av den. Flyturen gikk helt greit, ble overrasket over hvor liten flyplassen i Aberdeen var. Når jeg ...

Marianka - en vidunderlig liten plass

18.05.2017 kl.19:00
Skrevet av voksenfrue
Vandreturen i dag gikk rake veien østover.  Nedover, bortover og så en fin grusvei videre.  Jeg ante lite hvor jeg kom, hvor jeg skulle og hva jeg skulle få se. Alt som betydde noe da jeg...

Knallpriser med Qatar Airways i business klasse

18.05.2017 kl.18:36
Skrevet av Poengreiser
Nå har Qatar Airways knallpriser på utvalgte destinasjoner igjen.   Har du planer om å en lengre reiser, og setter samtidig pris på litt ekstra, er dette en svært gyllen anledning. Jeg skal...

MER Å BY PÅ

18.05.2017 kl.16:22
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 09 am This is Cuba! <3 Hvis du tror Cuba kun består av kulturelle byer, gamle biler og flotte bygninger tar du feil. Vi bestemte oss nemlig for å sjekke ut enda e...

Paslek

18.05.2017 kl.14:02
Skrevet av voksenfrue
17. mai. Etter flere runder med golf gikk vi en tur ned til gamlebyen i Paslek.  Byen som vokste fram i det 14 århundre og grunnlagt av opprørere som kalte seg Paslekere.   Byen og f...

Vakre Valencia

17.05.2017 kl.22:52
Skrevet av Lindasreiser
Gratulerer med dagen der hjemme!Jeg har feiret 17.mai med å reise fra Barcelona til Valencia i dag. Bussturen tok 4 timer og kostet meg 350,-kr.Det var en flott tur sørover med oliventrær og vingår...

Fugler i Paslek

17.05.2017 kl.22:43
Skrevet av voksenfrue
Sivhauken glir igjennom luften over de åpne golfbanene i Palsek. Et mektig syn som det tok oss litt tid å finne ut fuglearten til.      Storken hekker også her.  De vandret...

Sand Vally Golf Resort Paslek - Polen

17.05.2017 kl.22:32
Skrevet av voksenfrue
Da har vi lagt bak oss to runder golf hver eneste dag - og noe til.  Været er strålende og sommerfølelsen er på plass. Vi er på Sand Vally Golf Resort i Paslek. Dette resortet er bygget opp av...

NASJONALDAGEN

17.05.2017 kl.15:21
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 08 am Hipp, hipp, huurraaa! <3 Hei, alle fine, og gratulerer så mye med dagen! Jeg befinner meg nå på Holbox island her i Mexico, og selv om jeg storkoser meg, må j...

Jeg bare elsker Barcelona

17.05.2017 kl.00:11
Skrevet av Lindasreiser
Det er kjekt å være i en by jeg kjenner litt også. Jeg finner lett frem til der jeg vil gå. Det ble en rolig start på dagen. Jeg ruslet rundt på det store mat-markedet som ligger i La Rambla. Her h...

Alice Springs

16.05.2017 kl.15:39
Skrevet av Ida Leirvik
Etter Kings Canyon dro vi til Alice Springs, de hadde en ganske billig campingplass på et av hotellene der med basseng og greier, så vi bestemte oss for å være der i noen da...

THIS IS CUBA

16.05.2017 kl.14:58
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 08 am HEI, igjen, alle fine! Det er fortsatt en helt fantastisk deilig følelse å oppdatere dere på skikkelig vis igjen. Jeg har den siste uken kun blogget i Word og l...

Populært Naust - Hafrsfjord

16.05.2017 kl.06:07
Skrevet av stavangerinmyheart
På lørdag var jeg på en aldri så liten sykkeltur her i distriktet. Jeg syklet langs Hafrsfjord, og passerte dette naustet, som jeg hver dag kjører forbi til jobb. Måtte stoppe opp og ta noen bilder...

33 dager i Spania

15.05.2017 kl.22:52
Skrevet av Lindasreiser
33 dager skal jeg reise rundt i Spania nå. Planen er å reise langs kysten fra Barcelona til Gibraltar. Med noen avstikkere inn i landet for å besøke Granada og Ronda. Jeg vil også opp på en topp el...

UKEN SOM GIKK #2

15.05.2017 kl.15:16
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 08 am I´m back!! HEI, dere! Nå var det utrolig godt å oppdatere her inne igjen, etter en hel uke uten internett. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var tvunget til å holde ...

17 Mai feiring i Busan

15.05.2017 kl.01:22
Skrevet av matidag
Søndag 14 Mai, var det duket for stor 17 mai feiring på Novotel Ambasadør i Busan, Med den beste beliggenhet ved Haeundae Beach, var 270 mennesker festkledde for å feire Norges Grunnlov. 17 Mai to...

Alle veier fører til Finnair Plus, del II - Statusnivå

14.05.2017 kl.23:09
Skrevet av Poengreiser
- En liten oppsummering av hvilke nivå og privilegier du kan få fordel av. I dette innlegget har jeg kun vurdert Finnair sitt lojalitetsprogram. Jeg har begrenset kunnskap om andre flyselskapers l...

Dalsnuten - "Kor e´Sandnes?"

14.05.2017 kl.19:18
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Må vel først komme med en liten forklaring på overskriften. Det er en liten nabo humor vi har her i Stavanger om Sandnes. Ikke vondt ment, men litt moro er det. I dag har vi hatt en...

Blir du med på tur?

14.05.2017 kl.09:22
Skrevet av Fotokjerring
Det føles ikke sånn når jeg titter ut av vinduet eller stikker nesen ut døra, men sommeren nærmer seg faktisk med stormskritt. For oss er sommerferien bare 5 uker unna. En måned i USA blir ikke fe...

Gleder meg til å reise til Kypros/Ayia Napa <3

13.05.2017 kl.23:07
Skrevet av Karimaritas blogg
Nå er 1 uke i August på Kypros/Ayia Napa bestilt :) Der har vi en leilighet med stor terrasse og solsenger med direkte utgang til basseng. All inclusive med tre måltider og drikke. Det blir herli...

Sola Ruinkirke

13.05.2017 kl.17:18
Skrevet av stavangerinmyheart
Heisan. Her i uken hadde jeg meg en liten tur på Sola Stranden. Nydelig vær hadde vi den dagen, men friskt og godt. Noen få var uti og badet, men ikke jeg. På veien hjem  stoppet jeg &nb...

Reiser det siste året; Men hva blir det i sommer? foruten Svarlbardturen da;)

13.05.2017 kl.00:42
Skrevet av damerisinbestealder
Når jeg ser tilbake så har jeg vært utrolig heldig! Jeg har fått reise og kose meg masse og for å ikke snakke om erfaringer og opplevelser! Ikke noe Luxus og storslåtte greier, men dog reiser og ...

Det blir disse reisene i år.

12.05.2017 kl.14:45
Skrevet av Karimaritas blogg
I Mars/April i år var vi på Gran Canaria/Las Palmas i 14 dager. Og det var en fin reise :) I Juni skal vi til Østersund i fire dager, og i Juli til Oslo i 1 uke sammen med familie. Vi skulle egen...

TEMPELTUR I ANGKOR WAT

12.05.2017 kl.10:48
Skrevet av Poengreiser
Er du så heldig at du skal besøke Angkor Wat i Siem Reap, Kambodsja, anbefaler jeg deg å leie en egen tut-tuk sjåfør og tolk. Lei dem inn hele dagen, og la guide legge opp en tur etter hva du er m...

Palmeøya Mauritius

11.05.2017 kl.18:12
Skrevet av TravelForLife
"Mauritius was made first, and then heaven - heaven being copied after Mauritius" - Mark Twain Mauritius er en øy som ligger i det indiske hav, øst for Madagaskar utenfor Afrika. Øya var ubebodd f...

Tollboden i Stavanger

10.05.2017 kl.21:08
Skrevet av stavangerinmyheart
Jeg var på en liten rusletur i Stavanger Sentrum i dag og tenkte at jeg ville dele litt historie og noen bilder med dere. Helt nede ved kaien ligger et herskapelig okergult bygg som viser godt igj...

Fantastisk helg i fjellet!

10.05.2017 kl.10:31
Skrevet av mosjonist
Sesongens siste skiturer ble lagt til fjellet ved Lillehammer i helgen. Pga fin værmelding tok jeg fri fra jobben fredag slik at jeg skulle få tre hele dager på ski. Og for noen dager det ble!! ...

Norgesbesøk og strandliv

10.05.2017 kl.04:51
Skrevet av Idarossland
Endelig har vi fått besøk av Marte og Kjell Kristian her i Florida.! Dei kom kjørande i frå Miami på fredag, og sto glisande på kjøkkenet når eg kom heim i fra butikken. Det var så utrulig godt å s...

Verdens beste Thai-mat?

09.05.2017 kl.18:09
Skrevet av Poengreiser
(det ble et lite restauranttips før neste Finnair Plus blogg) Siam House Cafe Restaurant I en travel sidegate til Si Lom i Bangkok finnes etter vår smak, uten sammenligning, den&nb...

Ny skoletur - Dinopark

09.05.2017 kl.10:49
Skrevet av matidag
Det blir lite blogging nå, men når sommeren har ankommet korea, ja da sitter vi ikke inne med dataen, skjønt idag ville værgudene ha litt mer regn til blomster og trær, og vil man ha det grønt og f...

Uluru (Ayers Rock) og Kings Canyon

09.05.2017 kl.10:26
Skrevet av Ida Leirvik
  Da vi kom til Australia i august i fjor var egentlig planen å reise rundt hele Australia. Starte i Brisbane, dra sørover, innom Tasmania, å så reise vestover, deretter nord og en tur innom ...

THIS WEEKEND

07.05.2017 kl.22:28
Skrevet av elisekri
FREDAG Jeg har ikke snakket så mye om at jeg er med i et modellbyrå som heter MSR Model Agency. Jeg har vært med der i et år, men har ikke tatt så mange oppdrag enda med tanke på at jeg har hatt e...

Ja, jeg er materialistisk!

07.05.2017 kl.20:16
Skrevet av irenglede
Er det noe som virkelig er politisk ukorrekt, så er det å uttale at man er materialistisk. Vel, da er jeg vel politisk ukorrekt, da. Jeg elsker luksus. Så enkelt er det. Elsker penger, for penger g...

Sommerbyen Stavanger offisielt åpnet....

06.05.2017 kl.19:48
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei kjære lesere. Wow, for en dag vi har hatt her i Stavanger. Det er jo bare helt nydelig når været viser seg fra denne siden. Har fått gjort en del her hjemme både ute og inne, og i tillegg måt...

DREAM PLACE

06.05.2017 kl.16:46
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 10 am WE FOUND IT! <3 Da jeg først kom hit til Playa del Carmen var jeg ganske skuffet.. Jeg vet ikke om dere husker at jeg skrev noe om det, men stranden ...

Alle veier fører til Finnair Plus, del I - anvendelsen

06.05.2017 kl.00:29
Skrevet av Poengreiser
- En liten oppsummering av hva du kan anvende Finnair Plus bonus-poengene dine til   I dette innlegget har jeg ikke vurdert Finnair sitt lojalitetsprogram opp mot andre flyselskaper sin...

BEACH WALK

05.05.2017 kl.16:06
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 09 am Beach walk in Mexico! <3 I går hadde vi tidenes dag her i Mexico! Så er kanskje ikke dagene veldig unike her i Playa, vi gjør stort sett det samme, men de...

Bakgrunn og motivasjon for bloggen

04.05.2017 kl.22:42
Skrevet av Poengreiser
Reise har blitt noe mer en å oppdage nye land, byer, mennesker, kulturer og religioner etter at jeg begynte å forstå og sette pris på hvilke fordeler og privilegier jeg kan oppnå ved å være lojal o...

Lunch i skyene - Stavanger

04.05.2017 kl.20:10
Skrevet av stavangerinmyheart
I dag har jeg vært på en litt annerledes lunch. Nærmest i skyene, med Stavangers kanskje beste utsikt?  Arrangementet fant sted på Comfort Hotel Square på Løkkeveien. Vi snakker selvfølg...

CITY STROLL

04.05.2017 kl.16:05
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 09 am City stroll every day in Playa del Carmen! <3 Er det noe vi gjør mye av her i Playa del Carmen så er det city stolling gjennom Avenida 5. Dette er altså hoved...

Ikke bruk Google maps til Prekestolen

04.05.2017 kl.06:07
Skrevet av stavangerinmyheart
I dagens Stavanger Aftenblad er det en artikkel som forteller at Google Maps fører folk som skal til Prekestolen til Fossmork. Dette er en liten bygd som ligger på andre siden av fjorden ...

Buddahs bursdag

04.05.2017 kl.00:48
Skrevet av matidag
Igår var det Buddahs bursdag, Fødselsdagen til Siddartha Gautama som senere ble Buddha. Dagen foregår ved templer, og det lages istand med masse lyslanterner. og angivelig masse mat.  ...

NEW LOOK

03.05.2017 kl.15:22
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 09 am Skirt Styleconnection Top Bikbok Purse Nelly Hat Gina Tricot Hei, superbabes! Hvordan står det til med dere i dag? Det er på tide med et nytt antrekk her inne igje...

Mens man venter....

03.05.2017 kl.07:21
Skrevet av mediakaos
Så har man vært hjemme 2 dager og er på vei til redaksjonen. 3 dager i Kolding venter, før en hjemmeperiode igjen. Mens man sitter på kaia, kan man jo bruke tiden på noe fornuftig? 😂㈳...

Frodiths Kles Utfordring Dag 1 - Blått

02.05.2017 kl.23:07
Skrevet av stavangerinmyheart
Hi fininger. Kom over Frodiths klesutfordring i går, og jeg som ikke klarer å motstå utfordringer blir selvfølgelig med. Utfordrende, det blir dette prosjektet så absolutt for meg. Jeg har ma...

BUDAPEST BY NIGHT

02.05.2017 kl.22:20
Skrevet av tildemah
Budapest er en herlig by som er fin å oppleve både på dagtid og natterstid. Ettersom jeg nå har tilbrakt syv dager her tenkte jeg å skrive et lite innlegg med tips til hva man kan bedrive tide...

Mitt nye liv som happy camper.

02.05.2017 kl.18:13
Skrevet av ladycarina
Båten er kjøpt og sjøsatt, sommerens øy blinket ut og årets første turer utpå unnagjort. Nå var det på tide å finne plass til teltet i beste "fus!"-stil. Førstemann til mølla gjelder selvfølgelig...

Bilder fra Danmarksturen

02.05.2017 kl.14:19
Skrevet av Ariel Calypso
Som nevnt tidligere var jeg, Storm og foreldrene hans i Danmark fra den 25 til den 27. Vi hadde det kjempe hyggelig selv om showet på båten ikke var det beste. Det var ei som skulle synge som ikke ...

MAY IS FOR ICE CREAM

01.05.2017 kl.15:48
Skrevet av xplor
Local time, Mexico, 08.45 am Starting May with ice cream! <3 Hei, alle fine, og HEI mai! Tenk at vi går inn i den aller første skikkelig vårmåneden hjemme i Norge, og jeg antar at d...

24 timer i Frankfurt

01.05.2017 kl.12:29
Skrevet av pandorasreise
Mindre enn to timers flygning fra Oslo og en kort taxi- eller togtur senere, befinner du deg i en internasjonal og pulserende by full av attraksjoner og shoppingmuligheter.   Med kun 24 ...

4 dager i Nice

01.05.2017 kl.10:10
Skrevet av a hint of
Nice er er deilig by!  Jeg landet torsdag kveld, et døgn i mitt eget selskap foran meg (med et par avtaler om å spise med noen venner som tilfeldigvis var i byen). Det behøves noen ganger, li...
Bli medlem
Bloggmagasiner er gruppeblogger som samler innlegg fra bloggere som er medlemmer i gruppen.
Dette magasinet drives av blogg.no og alle artiklene ligger på forfatterens egen blogg. Forfattere er selv ansvarlig for innhold.