Magasin

juni 2017

Borte bra - men hjemme best....

30.06.2017 kl.23:41
Skrevet av stavangerinmyheart
Da har jeg kommet hjem etter noen herlige dager p Santorini. Men vet dere hva? Det er herlig komme hjem ogs. I kveldingen hadde jeg ogs en liten tur p lberg stranden, og med et slikt vr v...

Nashville - et herlig kaos av musikk

30.06.2017 kl.16:37
Skrevet av Fotokjerring
Nashville alts! Jeg har nesten ikke ord. Vi bestemte oss for kjre oppover til Tennessee mest for moro skyld, helt uten forventninger. Ingen av oss har hatt noen drm om reise til Nashville el...

Siste dag - Perissa, Santorini

30.06.2017 kl.10:11
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere.   Da er jeg ganske s motvillig p vei hjemover. Fler at jeg har ftt gjort mye og ikke minst truffet enormt mange herlige mennesker. Men, jeg vil egentlig ikke hjem. Prver tr...

Roadtrip dag 3: Fra Florida til Washington DC

30.06.2017 kl.06:46
Skrevet av Idarossland
Etter at vi hadde kjrt i fra Kennedy Space Center s hadde vi egentlig ingen stor plan. Eller, planen var vel egentlig bare kjre nordover fr det blei mrkt. Nr vi nrma oss Savannah, ein kyst...

Allergisjokk

29.06.2017 kl.16:12
Skrevet av Fotokjerring
Nr det klr og svir, rdfargen sprer seg og du kjenner p ddsangsten.. Roadtrip handler mye om opplevelser p veien. Her om dagen var vi jo en snartur i Georgia, som er kjent for sine ferskener....

REISE TIL USA MED EN PERSON FRA MIDTSTEN

29.06.2017 kl.10:06
Skrevet av xplor
I dag tenkte jeg ta opp et tema som virkelig har blitt satt i skelyset etter at USA fikk ny president. Som de fleste av dere allerede sikkert vet s er Midtsten blitt satt ekstra stort fokus p...

foto: skulpturparken p Ekeberg II,

29.06.2017 kl.09:18
Skrevet av madebygb
featuring de fleste av mine favoritter, som denne: Jeg tror hun heter "Anatomy of an angel", tilgi meg hvis jeg tar feil.  Og denne som jeg ikke husker hva heter. P avstand s det bare ut...

Blomstrer en dag i ret - Santorini

29.06.2017 kl.08:20
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere og god morgen. I gr la jeg ut et bilde av en kaktus som str i full blomst. Eieren sa at denne blomstret kun en dag i ret, og tilfeldigvis var det i gr.   Den var jo kjempefin, ...

Blomstrer en dag i ret - Santorini

29.06.2017 kl.08:09

"Dancing on the cliff" - Santorini

28.06.2017 kl.23:04
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei og god kveld. Som dere sikkert har ftt med dere er jeg p ferie i Santorini. De siste dagene har jeg bodd i en liten landsby rett over Fira som er hovedbyen p ya. Landsbyen heter Firostefan...

Min sommerfavoritt

28.06.2017 kl.19:57
Skrevet av irenglede
  Hei p kveldingen! Mulig jeg er litt treg i sessen, men denne lten oppdaget jeg frst i mars i r. Den kom visst ut i 2015. Men den sitter p hjernen som klister, og jeg blir ikke lei den...

foto: skulpturparken p Ekeberg

28.06.2017 kl.18:21
Skrevet av madebygb
 Hver sjeldne gang jeg fr rota meg ut p noe snt har jeg det s gy, og tenker at dette skal jeg gjre MYE av! Og 5 minutter etter at bildene er redigert og postet snur gullfisken p huet og...

Kamari Beach - Santorini

28.06.2017 kl.18:03
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. I dag har jeg kun hatt en litt daffedag Spiste en god frokost her p hotellet mitt. Bare utsikten er helt fantastisk. For f en siste hel dag p stranden, tuslet jeg ned til Fira ...

Vakre South Carolina

28.06.2017 kl.15:28
Skrevet av Fotokjerring
Etter 6 dager i South Carolina er vi n p plass i Tennessee. Noe av tiden i South Carolina er jo allerede dokumentert, som Myrtle Beach og overnattingen i Charleston.Det ble mange fine opplevelser...

FRA VERDENSREISE TIL ENEBOLIG

28.06.2017 kl.10:37
Skrevet av xplor
Our new little house! <3 Haha, nr jeg snappet vrt lille sommerhus hos mamma og pappa fikk jeg inn s mange gratulasjoner at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjre av meg. Det var alts en lite...

Red, White and Black Beach - Santorini

27.06.2017 kl.20:19
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Da gr enda en dag mot slutten, og jeg sitter og smiler igjen. Nr jeg vknet i morges hadde jeg i grunnen ingen planer. Jeg hadde p en mte lagt fra meg ideen om  f beskt "Th...

The ghost of you

27.06.2017 kl.19:32
Skrevet av Fotokjerring
Sndag var vi i Charleston og tittet p den frste ubten som ble brukt i krig, allerede under borgerkrigen faktisk. The Hunley heter den, og ble funnet utenfor kysten av South Carolina for noen r...

Mara Ngenche luxury tented camp

27.06.2017 kl.17:26
Skrevet av Henriette
Mara Ngenche var helt fantastisk! Vi var der tre netter fra 22. - 25.06. (1/2 dag, 2 fulle dager, 1/2 dag).  Vi bodde i et stort telt med en stor dobbeltseng...

ALLE EVENTYR HAR EN SLUTT

27.06.2017 kl.10:00
Skrevet av xplor
Everything comes to an end! De siste mnedene har vrt fylt med s mange opplevelser, innholdsrike dager og nye steder at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne nr folk spr meg om hvordan har...

Tilbakeblikk p uken som har gtt - uke 25

26.06.2017 kl.22:35
Skrevet av stavangerinmyheart
Wow sier jeg bare. For en uke. Opplevelsene har sttt i k, men tross det har en del tanker gtt til snnen. Kjenner at jeg n savner ham masse. Jeg reiste til Santorini p onsdag, og er fortsatt n...

Jeg mtte dele solseng p Kamari Beach........

26.06.2017 kl.19:55
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. N sitter jeg bare koser meg med ei lita ei, etter noen herlige timer p stranden.   Jeg vurderte flere alternativer, men fant ut at en strandtur passet bra.   Det va...

Masai Mara

26.06.2017 kl.19:05
Skrevet av Henriette
I gr kom vi tilbake til Nairobi etter fire dager i Masai Mara. Det ble noen fantastiske dager! Som sagt bodde vi p en lodge med navnet Mara Ngenche, jeg vil skrive et eget innlegg med bilder fra ...

Roadtrip Florida - New York!

26.06.2017 kl.08:25
Skrevet av Idarossland
D var sommerferien 2017 igang for oss og! Heh, det er rart med det, men det var faktisk med god ferieflelse vi satte oss i leigebilen idag og kjrte austve i Florida.😊 Ferden gr som nev...

B-B-B-B-B-B-Bernie..

26.06.2017 kl.07:50
Skrevet av mediakaos
For de som var vrt p Vings feriesteder fr, er nok kjent med Bernie og Lollo. Sangen kan vre en pine, og setter seg umtelig raskt p hjernen :-p Uansett sangpine, er den gosne bamsen stadig pop...

Smyene rundt Santorini

26.06.2017 kl.07:23
Skrevet av stavangerinmyheart
Her om dagen var jeg med p en bttur til de nrliggende yene til Santorini. Nea Kameni og Palaia Kameni kalles "De brente yene", og Thirassia som har en koselig landsby p toppen. Flere plasser...

Godt man ikke visste..

26.06.2017 kl.05:03
Skrevet av Fotokjerring
Da har vi beveget oss vekk fra Charleston og Red Roof Inn. Jeg leser som oftest anmeldelser av hoteller fr vi sjekker inn, men i tilfellet Red Roof gjorde jeg for en gangs skyld ikke det. Og det v...

Nairobi, Kenya

25.06.2017 kl.17:15
Skrevet av Henriette
Vi har det helt fantastisk her i Nairobi, Kenya. Vi ankom Nairobi mandag 19.juni, og bor her hos min familie. De frste to dagene brukte vi til slappe av ved bassenget utenfor leiligheten og vi h...

Over & under the sea!

25.06.2017 kl.15:46
Skrevet av Ida Leirvik
Etter vi var ferdige med slappe av noen dager i Broome startet vr vestkyst reise. Fr vi dro til Australia var vestkysten en av topp 5 ting jeg ville oppleve og se her nede. Hvorfor vet jeg egen...

Shopping p en helligdag ....

25.06.2017 kl.10:55
Skrevet av mediakaos
Det er en eller annen slags helligdag her nede i dag. 1 og 2 - s det meste er stengt av offentlig og fabrikker. Men shoppingsenteret og butikker har pent. Det er oppimot 40 grader i dag, s vi fl...

VERDENS MINSTE LAND

25.06.2017 kl.09:00
Skrevet av xplor
Vatikanstaten! <3 God morgen, alle sammen! Jeg blir bare drligere og drligere p oppdateringer her inne jeg, men dere som har fulgt meg en stund vet jo at det er nettopp slik jeg er. Noen per...

Soloppgang i Perissa

25.06.2017 kl.06:23
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei og god morgen.   I dag sto jeg opp ekstra tidlig for f med meg soloppgangen. Jeg hadde klokken p 5.45 for f med de fantastiske minuttene. Kl. 6.04 var tiden, og solen skuffet ikk...

Vi lever farlig

25.06.2017 kl.04:55
Skrevet av Fotokjerring
I skrivende stund er det 6 dager siden vi ankom USA. Det er helt utrolig tenke p hvor mye vi har opplevd p s f dager. Det har vrt helt fantastisk. Helt til i gr kveld da vi ankom Charleston...

Fra Barcelona til Gibraltar

24.06.2017 kl.22:37
Skrevet av Lindasreiser
Jeg har vrt hjemme i Bergen i en uke n og lengter allerede ned igjen til Spania. Det var s deilig med sol og sommer. reise langs kysten fra Barcelona til Gibraltar er noe jeg har hatt lyst ti...

St. Hans feiring p stranda i Florida!

24.06.2017 kl.19:42
Skrevet av Idarossland
Endelig kom det ein dag med sol igjen! 😊   Eg trur det er nesten ei veke siden sist eg kunne ligge ute sole meg faktisk. For eit mkkavr alts! Etter at eg hadde hatt med ein time o...

En stille stund i Perissa, Santorini

24.06.2017 kl.18:45
Skrevet av stavangerinmyheart
I dag morges hadde jeg meg en liten gtur langs strandpromenaden. Kom over dette motivet, og klarte ikke la vr knipse.   Nr jeg ser p bildet gir det meg en indre ro. S enkelt kan livet...

Slik gikk den turen!

24.06.2017 kl.12:53
Skrevet av Lillja
Kan man kanskje si den rlige turen? I alle fall s har vi vrt der de siste tre somrene. Bare p tull, for komme oss hjemmefra, og se litt andre vegger. Turen til Strmstad, Nordby og Svinesund....

Kunsteriske mltider....

24.06.2017 kl.07:53
Skrevet av mediakaos
Klokken er 0845, vi ligger en time foran hjemme - og frokost inntas. Det er lrdag, men det kjennes liksom ikke helt... :-) Nr man surrer rundt slik i ferieboble, flyter dagene i hverandre og man ...

Solnedgang i romantiske Oia

24.06.2017 kl.06:56
Skrevet av stavangerinmyheart
 God morgen dere   Hper dere alle har en like fin morgning som meg. Sitter n p terrassen og nyter en herlig kopp med kaffe, og tenker, og mimrer litt over grdagens hendelser. Jeg va...

from my point of view

23.06.2017 kl.16:43
Skrevet av madebygb
er skogen et fint sted tilbringe midtsommerdagen. Og om man fler seg litt for voksen og litt for p feil plass i livet til plukke syv slag og legge under puta, kan man nyte dem der de str, so...

Paradiset som ble gjengby

23.06.2017 kl.14:47
Skrevet av Fotokjerring
Nok en morgen i Myrtle Beach. Det har vrt mange av dem fr. Da det var hjemme. Og trygt. N sitter jeg p et hotellrom, og kan dessverre ikke si at jeg fler meg trygg i denne byen. For 14 r side...

Gamle og smarte transportsystemer

23.06.2017 kl.13:23
Skrevet av Foto Seljordslia
Av og til nr man ferdes i skog og mark kommer man til en elv som er for dyp til vasse over uten bli vt. Ved Smylimoen i Grunningsdalen er det en slik elv. Men fra gammelt av har de lst dette...

Santorini og "the Greek way"

23.06.2017 kl.07:34
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Da er jeg p plass i Santorini, rettere sagt Perissa. Turen ned gikk fint, og som avtalt ventet sjfren p flyplassen. Han og alle de andre som skulle hente var ganske s overraske...

Heimreisen er bestilt! New York og Washington p veien.😊

22.06.2017 kl.22:58
Skrevet av Idarossland
Etter enda ei natt med storm, s vkna vi endelig til bl himmel idag. Tidenes mest ustabile vr alts! Sol eller ikkje s er det deilig starte dagen rolig, s morgontimane har vi brukt ...

Hello Myrtle, I'm back!

22.06.2017 kl.14:45
Skrevet av Fotokjerring
God morgen fra srstatene og fra vakre South Carolina! Jeg kan fortsatt ikke fatte at jeg er tilbake her. Det er rart og fint p en gang. Grsdagen gikk med til ca. 5 timers kjring over to State ...

39 grader - kombinert arbeidsrom og badstu

22.06.2017 kl.11:01
Skrevet av mediakaos
Selv om det heter seg varme strk, bading +++ er ikke det unisont med fri. Men det er nettopp det som er s fint med mitt arbeid, s lenge det er nett (det er jo en liten utfordring til tider her) ...

4 AV 7

22.06.2017 kl.09:25
Skrevet av xplor
Local time, Rome, 09 am 4 of 7 New Wonders of the World! <3 Hei, alle sammen! Hvordan har dere det? Dagene mine i Roma gr i ett, vi gr mellom 20.000 og 30.000 skritt hver dag, ...

Ein era er over!

21.06.2017 kl.22:14
Skrevet av Idarossland
Idag gr solgte vi bilen vr. Fytti det er rart skrive det svart p kvitt. Bilen er solgt, den er vekke og vi kjem aldri til eige ein slik bil igjen.😫  Bare tanken p det gjer...

Near presidential encounters

21.06.2017 kl.15:47
Skrevet av Fotokjerring
Dag 2 i Washington DC var minst like imponerende som den frste. Vi begynte med en metro/taxi-tur til det hvite hus hvor mannen byttet patch med en Secret Service-vakt. Moro for gutta.. Og moro for...

Garn, sand og sol

21.06.2017 kl.09:36
Skrevet av mediakaos
Ull og 38 grader - en naturlig kombo? Blir det bedre om man poengterer det er blandingsgarn? :-) Frste dagen p stranda, etter 1 time arbeidskt p morgenen. Deilig mtene tilbringe "hverdage...

Santorini Next!

21.06.2017 kl.07:40
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Da er dagen kommet. Det er jo litt tidlig enda, og jeg sitter og nyter kaffen min. Har nettopp vekket poden, for han skal avgrde om ikke s lenge. I dag reiser jeg til Santorini, s...

Et kjrkommet avbrekk i hverdagen..

21.06.2017 kl.07:15
Skrevet av Lillja
Ah... Jeg gleder meg! Til shopping, hotellovernatting, god mat, nye inntrykk og tid med kjresten! I dag dra vi til Sverige en tur. Vi er s heldig ha ftt hundepass, og det m jo utnyttes. Med B...

Washington, you've captured my heart!

20.06.2017 kl.14:10
Skrevet av Fotokjerring
For en dag vi hadde i gr! Fttene er sre og hodet fullt av fine inntrykk. Washington DC alts dere! Reis hit! Bare gjr det! Jeg har falt pladask. Det er s fint her! NYC kan ha skyskraperne...

Det spiller ingen rolle hva det koster...

20.06.2017 kl.11:39
Skrevet av Lillja
  Alts! En ferie behver jo ikke vre en tur til andre siden av kloden, i et fremmedsprklig land, eller et sted der bamseklubben er dagens hydepunkt og heller ikke i det vi alle kje...

ET NYTT KONTINENT

20.06.2017 kl.10:04
Skrevet av xplor
Here are we now! God morgen, alle sammen! De siste to dgnene har besttt av reise, lite svn og en svrt s sliten og trtt Janne, og jeg har derfor ikke ftt blogget. Vi har forflyttet oss fra N...

Deilige dager....

20.06.2017 kl.08:06
Skrevet av mediakaos
Mange lurer p hva det var som skjedde p reisen nedover, men med den elendige nettdekningen her (gr s saaaaakte) er jeg p nett minst muligMen nr tiden kommer, kan dere glede dere til en god st...

Jeg overlevde!

19.06.2017 kl.13:56
Skrevet av Fotokjerring
Pilotdatteren med flyskrekk overlevde nok en flytur i gr. To faktisk. Og det gikk endatil overraskende bra! Selv under turbulensen nr vi kom inn mot kysten av nord-Amerika var levelig. Mtte bare...

Copacabana beach

18.06.2017 kl.11:42
Skrevet av pandorasreise
En levende atmosfre med strandselgere og fargerike folk mter deg p Copacabana beach, en av de mest bermte strendene i verden. Copacabana ligger lokalisert i den srlige delen av Rio,...

Sol, bad og hvilepuls

18.06.2017 kl.10:13
Skrevet av mediakaos
En kort sagt slitsom reise, der vi ble rsaken til forsinkelser, venting, lukkede drer +++ 2,5 time forsinkelser - da ligger man lavt i terrenget blant resten av reiseflget. Hylydt applaus nr m...

Havnelangs i Stavanger

17.06.2017 kl.18:37
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. I dag har vi vrt p et arrangement i Stavanger sentrum som heter Havnelangs i Stavanger. Stavanger Havn inviterer til fest, og aktrer fr vise seg frem. Det var 53 spennende maritime...

FRIHETSGUDINNEN

17.06.2017 kl.15:54
Skrevet av xplor
Local time, New York, 10 am The statue of Liberty! <3 Temperaturen i New York er s deilig om dagen, jeg vet virkelig ikke hva som skjedde de aller frste dagene her. N har det i allefa...

Del V - San Andres og Flores

17.06.2017 kl.15:43
Skrevet av Globetrotter
Med uredde skritt travet vi mot det lille propellflyet som skulle ta oss til Flores, og selv om det var trist forlate Saul og Andres i Guatemala City, s jeg virkelig frem til neste del av reisen...

Svar p sprsmlsrunden del 2 - USA

17.06.2017 kl.08:12
Skrevet av Idarossland
Her kjem del 2 av sprsmlsrunden eg hadde for ei lita stund sida. Det kom jo inn s mange kjekke sprsml.  Del 1 kan du lese HER.😊   Kan du fortelle om din verste ma...

Cambodia - bye bye

16.06.2017 kl.20:06
Skrevet av voksenfrue
Ja det e heilt rett.  Og det e faktisk ikkje min feil. Itte at flyet va bestilt og betalt, depositumet va betalt kom nogen nye mailer...... "I hope you're well. There is somethi...

De siste dagene i Spania

16.06.2017 kl.18:55
Skrevet av Lindasreiser
Det var deilig komme ned til Middelhavet igjen. Ingenting er som en kveldstur p stranden. Barbeint i vannkanten s blgene skyller over fttene. En fantastisk flelse. Og her i Benalmadena kan m...

BIG CITY LIFE

16.06.2017 kl.16:55
Skrevet av xplor
Local time, New York, 10.30 am Strolling around in New York city! <3 God morgen, alle sammen! Er dere klare for helg? Vi har allerede vrt i New York i 6 dager i dag, og etter at vi...

Du vet at ferien nrmer seg nr..

16.06.2017 kl.16:02
Skrevet av Fotokjerring
Du vet at ferien nrmer seg nr det plutselig blir fint vr, alle pene og passende shortser er pakket ned og du m finne frem en som er hakket for liten.. Du vet at ferien nrmer seg nr det er ...

Lurer vi lavprisselskapene?

16.06.2017 kl.06:33
Skrevet av stavangerinmyheart
Leste en litt interessant artikkel i TravelNews her om dagen. Ut fra en omfattende internasjonal underskelse av Travellink viser det seg at norske reisende ofte lurer  med seg ekstra bag...

Vikingene har inntatt Hafrsfjord!

15.06.2017 kl.20:17
Skrevet av stavangerinmyheart
For dere som er i Stavanger i helgen, anbefaler jeg beske Hafrsfjordkaupangen i Mllebukten, like ved Sverd I Fjell. Dette er et Vikingmarked, og det oppleves akkurat som g 1000 r tilbake i...

Etter tre stive uker med ventetid...

15.06.2017 kl.19:56
Skrevet av Lillja
Omsider s er det gjort, og ferdig med det. N gjenstr det vente p at posten leverer! I dag hadde jeg time p politistasjonen for f ordnet meg et nytt pass. Det var unnagjort p ca 7 minutte...

BROOKLYN BRIDGE

15.06.2017 kl.18:18
Skrevet av xplor
Local time, New York, 12 am Brooklyn Bridge! <3 God morgen, solstrler! Har dere det fint? Jeg er s glad for at jeg klagde litt p varmen i New York i forrige innlegg, for denne ga...

Milano i bilder

14.06.2017 kl.17:31
Skrevet av solotravel
For en by! Det skal sies at jeg elsker Italia, og blir bare mer og mer glad i dette landet jo mer jeg fr sett! Omrdet Navigli er et skikkelig flott omrde, hvor en av de eldste kanalene som er la...

THE CUTEST DRESS

14.06.2017 kl.16:09
Skrevet av xplor
Local time, New York, 10 am Dress Zara Shoes UrbanOutfitters (Pics from Las Vegas!) Wow, s utrolig vanskelig det har blitt st opp den siste tiden! I dag hadde vi vekkerklokken p klok...

Svar p sprsmlsrunden del 1 USA

14.06.2017 kl.07:12
Skrevet av Idarossland
S ufattelig kjekt at s mange tok seg tida til stille meg sprsml i sprsmlsrunden eg hadde! Det blei s mange sprsml og lange svar at eg trur rett og slett at eg deler opp svare i fleire in...

London og sikkerhet

14.06.2017 kl.06:14
Skrevet av stavangerinmyheart
I helgen tilbragte vi noen herlige dager i London. Fr vi reiste, og selvflgelig under selve besket var det en ting som lg i bakhodet vrt helt ubevisst. Det var sikkerhet. Er dette trygt,...

Med Scandorama til ROMANIA

13.06.2017 kl.20:39
Skrevet av Poengreiser
- Gjesteinnlegg fra min mor, som er en Scandorama-entusiasts. Scandorama arrangerer bussturer rundt om kring i Europa. Selv for en fly-frelst kar som meg, fremstr bussturene til Europeis...

Flyskrekkens ansikt

13.06.2017 kl.14:43
Skrevet av Fotokjerring
Jeg innrmmer det frst som sist. Jeg har flyskrekk. Tiltagende flyskrekk. Snn som blir verre for hver gang man er ute og flyr. Det er hplst. Det er irrasjonelt. Eller er det egentlig det? Er de...

Im in love

12.06.2017 kl.23:05
Skrevet av Lindasreiser
I dag er siste hele dagen min her i Ronda. I morgen reiser jeg ned igjen til Middelhavet. Jeg kunne klart vre her lenger, men n har jeg n allerede booket hotel i Benalmadena. Jeg tok min sist...

REISE P SVRT LAVT BUDSJETT

12.06.2017 kl.19:20
Skrevet av oppleverden
MAT Sjekk om stedet du skal bo har kjkken, de fleste hostel har det. Lag deg frokost, matpakke, middag og kvelds. Og da regulerer du helt selv hvor luksus maten skal vre, men du sparer uansett...

NEW YORK

12.06.2017 kl.15:51
Skrevet av xplor
Local time, New York, 09.30 am Empire State Building! <3 Hei, alle sammen! N er vi endelig inne i en tidssone som nrmer oss den hjemme og det blir litt enklere for meg flge med....

Det gynger enda

12.06.2017 kl.11:20
Skrevet av Fotokjerring
Denne helgen ble tilbragt p bljan bl, tur/retur Oslo-Kiel. En tur jeg ikke har tatt siden jeg var tenring. Standarden p btene har hevet seg en del hakk siden den gang gitt. Er ikke s ulike c...

London - urbant og tft......

12.06.2017 kl.06:00
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Da har vi kommet oss hjem igjen, etter en fantastisk helg i London. Lrdag hadde vi en kjekk dag som du kan lese om HER. I gr, sndag ble det en liten kontrast, da vi opplevde Lon...

HVOR ER VI N??

11.06.2017 kl.20:51
Skrevet av xplor
Venice - Los Angeles! <3 Som jeg skrev i gr har vi nok en gang forflyttet oss, og jeg regner med en del av dere er spente p hvor vi endte opp denne gangen..? Vi er i NEW YORK! Dette er faktis...

Koser meg i Ronda

11.06.2017 kl.18:14
Skrevet av Lindasreiser
Jeg bestemte meg fr vre her et par dager til. Enn er jeg like begeistret over denne byen som er bygget opp et plat. P 11- og 12- tallet var den en av de mektigste arabiske byene. Fram til ...

Slitne bein i London.....

11.06.2017 kl.09:54
Skrevet av stavangerinmyheart
God morgen fra London. Tenk, i dag har jeg ftt meg kaffe. S n sitter jeg bare og nyter, og venter p dagens opplevelser. Fr dagen starter helt, tenker jeg at jeg vil dele grdagens hendelser ...

MILANO

10.06.2017 kl.22:47
Skrevet av solotravel
N sitter jeg p hotellrommet i Milano, Rikke og jeg skal gjre oss klar for en liten tur p byen. Fr vi planlegger videre hva som skal skje. Som alltid, hvis noen har tips om hva vi burde gjre ...

L.A LOOK

10.06.2017 kl.20:15
Skrevet av xplor
Local time, LA, 11 am Top Pull&Bear Shorts Bershka Shoes Stradivarius Sunglasses RayBan Purse GinaTricot Hei, mine fine! Da var det p tide med en liten antrekkspost her inne. Jeg har man...

God morgen London......

10.06.2017 kl.10:10
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Tenkte jeg ville sende en liten god morgen hilsen fra London. Helt stille i leiligheten, for bde broderen og poden sover. En liten morgenstund for meg selv er balsam for sjelen.  ...

Ronda - DETTE m vre Spanias vakreste by :-)

10.06.2017 kl.01:31
Skrevet av Lindasreiser
Jeg tok frst buss fra La Linea til Algecira i dag morges. Jeg mtte vente der noen timer fr jeg tok tog videre til Ronda. Toget tok bare 1 1/2 time, s Kl 16.30 var jeg fremme i Ronda. Ronda er ...

POOL DAYS

09.06.2017 kl.17:28
Skrevet av xplor
Local time, LA, 08 am Ballys hotel Las Vegas! <3 God morgen, fra LA! Vi er tilbake i Venice, og denne gangen bor vi i noe som kalles pod share. Jeg har egentlig aldri hrt om det, m...

skogens ro

09.06.2017 kl.16:05
Skrevet av madebygb
og andre myter. Jeg har alltid vrt avhengig av skogen bde som rekreasjonsarena og tilfluktssted/trst, og i perioder som n hvor jeg har kt behov for det siste, blir det MYE skogsturer. ...

Tiden gr litt fort......

09.06.2017 kl.06:13
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger.... Tenk, n er det fredag og snart avreise til London for oss. Kan tro vi gleder oss. Det er jo ikke fr p kveldingen, men det er alltid s herlig med flelsen fr avreise. Spennin...

En dag i Gibraltar

08.06.2017 kl.21:39
Skrevet av Lindasreiser
I dag har jeg gtt fra Spania til Storbritannia. Det tok meg bare 15 min. Gibraltarklippen er imponerende skue i det ellers flate landskapet. Den raver 426 meter over havet. Det var ingen k p...

VELKOMMEN TIL FAMILIEN!

08.06.2017 kl.21:16
Skrevet av Poengreiser
Helt siden vi kjpte vr frste Rimowa Limbo i Bangkok for noen r siden, har flere Rimowa kofferter vrt p familien sine nskelister. Gleden var derfor stor nr familiens yngste fikk seg en Rimo...

LAS VEGAS

08.06.2017 kl.16:18
Skrevet av xplor
Local time, Las Vegas, 07 am This city is awesome! Hei, dere! Over ser dere endelig litt bilder fra Las Vegas ogs her inne p bloggen. De av dere som flger med p Instagram (@Janne...

Geoparken i Stavanger

08.06.2017 kl.16:16
Skrevet av stavangerinmyheart
I Stavanger sentrum,  rett utenfor Oljemuseet ligger Geoparken. Geoparken blir betegnet som en bypark, og en  lekeplass. Den er bygd opp med elementer fra oljeindustrien og designet...

Akvariet og OL-park i Atlanta

08.06.2017 kl.05:43
Skrevet av Idarossland
Forrige torsdags kveld, etter at Vegard var ferdig p jobb, satt vi oss i bilen og vendte snuten mot Atlanta, Georgia. Sist vi var det var det ikkje mykje turistting vi fekk gjort, s det var det s...

HOLLYWOOD

07.06.2017 kl.17:50
Skrevet av xplor
Local time, Las Vegas, 09 am One day in Hollywood! <3 God morgen, mine fine! P lrdag var vi som sagt i Hollywood og trasket rundt i varmen i flere timer. Jeg m si meg enig med l...

En uke i Fuengirola er over

07.06.2017 kl.15:29
Skrevet av Lindasreiser
Plutselig ble det stille rundt meg igjen. Ingen liten jente som kommer lpende banker p dren min vekker meg om morgenen. Og hver dag det samme sprsmlet; "Var jeg vken fr deg mormor?" Hun ...

UKEN SOM GIKK #5

06.06.2017 kl.17:59
Skrevet av xplor
Local time, Las Vegas, 09 am Hei, fra LAS VEGAS!! Det skjer s mye for tiden, og jeg har s utrolig mye skrive og vise dere.. men jeg har rett og slett ikke tid. P lrdag bestemte vi o...

Haugalandet Zoo

05.06.2017 kl.14:06
Skrevet av matidag
I snart 13 r har jeg bodd p Karmy, og det var frst idag vi tok turen til dyreparken p Karmy. N skal det si at det tok noen r fr jeg i det hele tatt visste at det var noe dyrepark her, men ...
Bli medlem
Bloggmagasiner er gruppeblogger som samler innlegg fra bloggere som er medlemmer i gruppen.
Dette magasinet drives av blogg.no og alle artiklene ligger p forfatterens egen blogg. Forfattere er selv ansvarlig for innhold.