Magasin

juni 2017

Borte bra - men hjemme best....

30.06.2017 kl.23:41
Skrevet av stavangerinmyheart
Da har jeg kommet hjem etter noen herlige dager på Santorini. Men vet dere hva? Det er herlig å komme hjem også. I kveldingen hadde jeg også en liten tur på Ølberg stranden, og med et slikt vær v...

Nashville - et herlig kaos av musikk

30.06.2017 kl.16:37
Skrevet av Fotokjerring
Nashville altså! Jeg har nesten ikke ord. Vi bestemte oss for å kjøre oppover til Tennessee mest for moro skyld, helt uten forventninger. Ingen av oss har hatt noen drøm om å reise til Nashville el...

Siste dag - Perissa, Santorini

30.06.2017 kl.10:11
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere.   Da er jeg ganske så motvillig på vei hjemover. Føler at jeg har fått gjort mye og ikke minst truffet enormt mange herlige mennesker. Men, jeg vil egentlig ikke hjem. Prøver å tr...

Roadtrip dag 3: Fra Florida til Washington DC

30.06.2017 kl.06:46
Skrevet av Idarossland
Etter at vi hadde kjørt i fra Kennedy Space Center så hadde vi egentlig ingen stor plan. Eller, planen var vel egentlig bare å kjøre nordover før det blei mørkt. Når vi nærma oss Savannah, ein kyst...

Tidlig ute i år :)

29.06.2017 kl.21:50
Skrevet av due
I år skal jeg være ute i god tid med pakking og alt som en reise fører med seg. Jeg skal printe ut bookingene tidlig skrive liste på alt vi skal ha med. pakke ned alle pass og papirer kjøpe i...

Allergisjokk

29.06.2017 kl.16:12
Skrevet av Fotokjerring
Når det klør og svir, rødfargen sprer seg og du kjenner på dødsangsten.. Roadtrip handler mye om opplevelser på veien. Her om dagen var vi jo en snartur i Georgia, som er kjent for sine ferskener....

Å REISE TIL USA MED EN PERSON FRA MIDTØSTEN

29.06.2017 kl.10:06
Skrevet av xplor
I dag tenkte jeg å ta opp et tema som virkelig har blitt satt i søkelyset etter at USA fikk ny president. Som de fleste av dere allerede sikkert vet så er Midtøsten blitt satt ekstra stort fokus på...

foto: skulpturparken på Ekeberg II,

29.06.2017 kl.09:18
Skrevet av madebygb
featuring de fleste av mine favoritter, som denne: Jeg tror hun heter "Anatomy of an angel", tilgi meg hvis jeg tar feil.  Og denne som jeg ikke husker hva heter. På avstand så det bare ut...

Sunwing Side beach life.....

29.06.2017 kl.08:23
Skrevet av mediakaos
Vi koser oss fortsatt glugg ihjel på tur! For de som undrer om to uker på tur er for lenge, så kan vi avkrefte det :-) Pga forskjellige ting, er vi borte litt over 2,5 uke til sammen - deilig i bun...

Blomstrer en dag i året - Santorini

29.06.2017 kl.08:20
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere og god morgen. I går la jeg ut et bilde av en kaktus som står i full blomst. Eieren sa at denne blomstret kun en dag i året, og tilfeldigvis var det i går.   Den var jo kjempefin, ...

Blomstrer en dag i året - Santorini

29.06.2017 kl.08:09

"Dancing on the cliff" - Santorini

28.06.2017 kl.23:04
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei og god kveld. Som dere sikkert har fått med dere er jeg på ferie i Santorini. De siste dagene har jeg bodd i en liten landsby rett over Fira som er hovedbyen på øya. Landsbyen heter Firostefan...

Feriepalssene vi skal sommeren 2017 :)

28.06.2017 kl.22:55
Skrevet av due
Nå nærmer det seg reisen vår. Og i år blir det en reiseblogg her fra meg. For dette blir min første reise etter at jeg begynte å blogge den 15 mai i år. Reisen vil gå til herlige Danmark, og i hele...

Min sommerfavoritt

28.06.2017 kl.19:57
Skrevet av irenglede
  Hei på kveldingen! Mulig jeg er litt treg i sessen, men denne låten oppdaget jeg først i mars i år. Den kom visst ut i 2015. Men den sitter på hjernen som klister, og jeg blir ikke lei den...

foto: skulpturparken på Ekeberg

28.06.2017 kl.18:21
Skrevet av madebygb
 Hver sjeldne gang jeg får rota meg ut på noe sånt har jeg det så gøy, og tenker at dette skal jeg gjøre MYE av! Og 5 minutter etter at bildene er redigert og postet snur gullfisken på huet og...

Kamari Beach - Santorini

28.06.2017 kl.18:03
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. I dag har jeg kun hatt en litt daffedag Spiste en god frokost her på hotellet mitt. Bare utsikten er helt fantastisk. For å få en siste hel dag på stranden, tuslet jeg ned til Fira ...

Vakre South Carolina

28.06.2017 kl.15:28
Skrevet av Fotokjerring
Etter 6 dager i South Carolina er vi nå på plass i Tennessee. Noe av tiden i South Carolina er jo allerede dokumentert, som Myrtle Beach og overnattingen i Charleston.Det ble mange fine opplevelser...

FRA VERDENSREISE TIL ENEBOLIG

28.06.2017 kl.10:37
Skrevet av xplor
Our new little house! <3 Haha, når jeg snappet vårt lille sommerhus hos mamma og pappa fikk jeg inn så mange gratulasjoner at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var altså en lite...

Red, White and Black Beach - Santorini

27.06.2017 kl.20:19
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Da går enda en dag mot slutten, og jeg sitter og smiler igjen. Når jeg våknet i morges hadde jeg i grunnen ingen planer. Jeg hadde på en måte lagt fra meg ideen om  å få besøkt "Th...

The ghost of you

27.06.2017 kl.19:32
Skrevet av Fotokjerring
Søndag var vi i Charleston og tittet på den første ubåten som ble brukt i krig, allerede under borgerkrigen faktisk. The Hunley heter den, og ble funnet utenfor kysten av South Carolina for noen år...

Mara Ngenche luxury tented camp

27.06.2017 kl.17:26
Skrevet av Henriette
Mara Ngenche var helt fantastisk! Vi var der tre netter fra 22. - 25.06. (1/2 dag, 2 fulle dager, 1/2 dag).  Vi bodde i et stort telt med en stor dobbeltseng...

ALLE EVENTYR HAR EN SLUTT

27.06.2017 kl.10:00
Skrevet av xplor
Everything comes to an end! De siste månedene har vært fylt med så mange opplevelser, innholdsrike dager og nye steder at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne når folk spør meg om hvordan har...

Tilbakeblikk på uken som har gått - uke 25

26.06.2017 kl.22:35
Skrevet av stavangerinmyheart
Wow sier jeg bare. For en uke. Opplevelsene har stått i kø, men tross det har en del tanker gått til sønnen. Kjenner at jeg nå savner ham masse. Jeg reiste til Santorini på onsdag, og er fortsatt n...

Jeg måtte dele solseng på Kamari Beach........

26.06.2017 kl.19:55
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Nå sitter jeg bare å koser meg med ei lita ei, etter noen herlige timer på stranden.   Jeg vurderte flere alternativer, men fant ut at en strandtur passet bra.   Det va...

Masai Mara

26.06.2017 kl.19:05
Skrevet av Henriette
I går kom vi tilbake til Nairobi etter fire dager i Masai Mara. Det ble noen fantastiske dager! Som sagt bodde vi på en lodge med navnet Mara Ngenche, jeg vil skrive et eget innlegg med bilder fra ...

Roadtrip Florida - New York!

26.06.2017 kl.08:25
Skrevet av Idarossland
Då var sommerferien 2017 igang for oss og! Heh, det er rart med det, men det var faktisk med god feriefølelse vi satte oss i leigebilen idag og kjørte austøve i Florida.😊 Ferden går som nev...

B-B-B-B-B-B-Bernie..

26.06.2017 kl.07:50
Skrevet av mediakaos
For de som var vært på Vings feriesteder før, er nok kjent med Bernie og Lollo. Sangen kan være en pine, og setter seg umåtelig raskt på hjernen :-p Uansett sangpine, er den gosne bamsen stadig pop...

Småøyene rundt Santorini

26.06.2017 kl.07:23
Skrevet av stavangerinmyheart
Her om dagen var jeg med på en båttur til de nærliggende øyene til Santorini. Nea Kameni og Palaia Kameni kalles "De brente øyene", og Thirassia som har en koselig landsby på toppen. Flere plasser...

Godt man ikke visste..

26.06.2017 kl.05:03
Skrevet av Fotokjerring
Da har vi beveget oss vekk fra Charleston og Red Roof Inn. Jeg leser som oftest anmeldelser av hoteller før vi sjekker inn, men i tilfellet Red Roof gjorde jeg for en gangs skyld ikke det. Og det v...

Nairobi, Kenya

25.06.2017 kl.17:15
Skrevet av Henriette
Vi har det helt fantastisk her i Nairobi, Kenya. Vi ankom Nairobi mandag 19.juni, og bor her hos min familie. De første to dagene brukte vi til å slappe av ved bassenget utenfor leiligheten og vi h...

Over & under the sea!

25.06.2017 kl.15:46
Skrevet av Ida Leirvik
Etter vi var ferdige med å slappe av noen dager i Broome startet vår vestkyst reise. Før vi dro til Australia var vestkysten en av topp 5 ting jeg ville oppleve og se her nede. Hvorfor vet jeg egen...

Shopping på en helligdag ....

25.06.2017 kl.10:55
Skrevet av mediakaos
Det er en eller annen slags helligdag her nede i dag. 1 og 2 - så det meste er stengt av offentlig og fabrikker. Men shoppingsenteret og butikker har åpent. Det er oppimot 40 grader i dag, så vi fl...

VERDENS MINSTE LAND

25.06.2017 kl.09:00
Skrevet av xplor
Vatikanstaten! <3 God morgen, alle sammen! Jeg blir bare dårligere og dårligere på oppdateringer her inne jeg, men dere som har fulgt meg en stund vet jo at det er nettopp slik jeg er. Noen per...

Soloppgang i Perissa

25.06.2017 kl.06:23
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei og god morgen.   I dag sto jeg opp ekstra tidlig for å få med meg soloppgangen. Jeg hadde klokken på 5.45 for å få med de fantastiske minuttene. Kl. 6.04 var tiden, og solen skuffet ikk...

Vi lever farlig

25.06.2017 kl.04:55
Skrevet av Fotokjerring
I skrivende stund er det 6 dager siden vi ankom USA. Det er helt utrolig å tenke på hvor mye vi har opplevd på så få dager. Det har vært helt fantastisk. Helt til i går kveld da vi ankom Charleston...

Fra Barcelona til Gibraltar

24.06.2017 kl.22:37
Skrevet av Lindasreiser
Jeg har vært hjemme i Bergen i en uke nå og lengter allerede ned igjen til Spania. Det var så deilig med sol og sommer.Å reise langs kysten fra Barcelona til Gibraltar er noe jeg har hatt lyst til ...

St. Hans feiring på stranda i Florida!

24.06.2017 kl.19:42
Skrevet av Idarossland
Endelig kom det ein dag med sol igjen! 😊   Eg trur det er nesten ei veke siden sist eg kunne ligge ute å sole meg faktisk. For eit møkkavær altså! Etter at eg hadde hatt med ein time o...

En stille stund i Perissa, Santorini

24.06.2017 kl.18:45
Skrevet av stavangerinmyheart
I dag morges hadde jeg meg en liten gåtur langs strandpromenaden. Kom over dette motivet, og klarte ikke la vær å knipse.   Når jeg ser på bildet gir det meg en indre ro. Så enkelt kan livet...

Slik gikk den turen!

24.06.2017 kl.12:53
Skrevet av Lillja
Kan man kanskje si den årlige turen? I alle fall så har vi vært der de siste tre somrene. Bare på tull, for å komme oss hjemmefra, og se litt andre vegger. Turen til Strømstad, Nordby og Svinesund....

Kunsteriske måltider....

24.06.2017 kl.07:53
Skrevet av mediakaos
Klokken er 0845, vi ligger en time foran hjemme - og frokost inntas. Det er lørdag, men det kjennes liksom ikke helt... :-) Når man surrer rundt slik i ferieboble, flyter dagene i hverandre og man ...

Solnedgang i romantiske Oia

24.06.2017 kl.06:56
Skrevet av stavangerinmyheart
 God morgen dere   Håper dere alle har en like fin morgning som meg. Sitter nå på terrassen og nyter en herlig kopp med kaffe, og tenker, og mimrer litt over gårdagens hendelser. Jeg va...

Reisetips: storbyferie!

23.06.2017 kl.19:52
Skrevet av kajaJeanette
Skal du besøke en storby denne sommeren? En storby du ikke har besøkt før, eller en storby du har lyst til å utforske litt ekstra?? Da vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av en liten reisebok. Da...

from my point of view

23.06.2017 kl.16:43
Skrevet av madebygb
er skogen et fint sted å tilbringe midtsommerdagen. Og om man føler seg litt for voksen og litt for på feil plass i livet til å plukke syv slag og legge under puta, kan man nyte dem der de står, so...

Paradiset som ble gjengby

23.06.2017 kl.14:47
Skrevet av Fotokjerring
Nok en morgen i Myrtle Beach. Det har vært mange av dem før. Da det var hjemme. Og trygt. Nå sitter jeg på et hotellrom, og kan dessverre ikke si at jeg føler meg trygg i denne byen. For 14 år side...

Gamle og smarte transportsystemer

23.06.2017 kl.13:23
Skrevet av Foto Seljordslia
Av og til når man ferdes i skog og mark kommer man til en elv som er for dyp til å vasse over uten å bli våt. Ved Smylimoen i Grunningsdalen er det en slik elv. Men fra gammelt av har de løst dette...

I want your shoes.....

23.06.2017 kl.11:03
Skrevet av mediakaos
Jeg tror jeg kunne solgt skoene mine, minst 30 ganger på disse 6 dagene :-p Utrolig mange vil vite hvor de er kjøpt, og vil se og kjenne på de. De er superlette, så de er absolutt deilige å gå i - ...

Santorini og "the Greek way"

23.06.2017 kl.07:34
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Da er jeg på plass i Santorini, rettere sagt Perissa. Turen ned gikk fint, og som avtalt ventet sjåføren på flyplassen. Han og alle de andre som skulle hente var ganske så overraske...

Heimreisen er bestilt! New York og Washington på veien.😊

22.06.2017 kl.22:58
Skrevet av Idarossland
Etter enda ei natt med storm, så våkna vi endelig til blå himmel idag. Tidenes mest ustabile vær altså! Sol eller ikkje så er det deilig å starte dagen rolig, så morgontimane har vi brukt ...

Hello Myrtle, I'm back!

22.06.2017 kl.14:45
Skrevet av Fotokjerring
God morgen fra sørstatene og fra vakre South Carolina! Jeg kan fortsatt ikke fatte at jeg er tilbake her. Det er rart og fint på en gang. Gårsdagen gikk med til ca. 5 timers kjøring over to State ...

39 grader - kombinert arbeidsrom og badstu

22.06.2017 kl.11:01
Skrevet av mediakaos
Selv om det heter seg varme strøk, bading +++ er ikke det unisont med fri. Men det er nettopp det som er så fint med mitt arbeid, så lenge det er nett (det er jo en liten utfordring til tider her) ...

4 AV 7

22.06.2017 kl.09:25
Skrevet av xplor
Local time, Rome, 09 am 4 of 7 New Wonders of the World! <3 Hei, alle sammen! Hvordan har dere det? Dagene mine i Roma går i ett, vi går mellom 20.000 og 30.000 skritt hver dag, ...

Ein era er over!

21.06.2017 kl.22:14
Skrevet av Idarossland
Idag går solgte vi bilen vår. Fytti det er rart å skrive det svart på kvitt. Bilen er solgt, den er vekke og vi kjem aldri til å eige ein slik bil igjen.😫  Bare tanken på det gjer...

Near presidential encounters

21.06.2017 kl.15:47
Skrevet av Fotokjerring
Dag 2 i Washington DC var minst like imponerende som den første. Vi begynte med en metro/taxi-tur til det hvite hus hvor mannen byttet patch med en Secret Service-vakt. Moro for gutta.. Og moro for...

Garn, sand og sol

21.06.2017 kl.09:36
Skrevet av mediakaos
Ull og 38 grader - en naturlig kombo? Blir det bedre om man poengterer det er blandingsgarn? :-) Første dagen på stranda, etter 1 time arbeidsøkt på morgenen. Deilig måtene tilbringe "hverdage...

Santorini Next!

21.06.2017 kl.07:40
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Da er dagen kommet. Det er jo litt tidlig enda, og jeg sitter og nyter kaffen min. Har nettopp vekket poden, for han skal avgårde om ikke så lenge. I dag reiser jeg til Santorini, s...

Et kjærkommet avbrekk i hverdagen..

21.06.2017 kl.07:15
Skrevet av Lillja
Ah... Jeg gleder meg! Til shopping, hotellovernatting, god mat, nye inntrykk og tid med kjæresten! I dag dra vi til Sverige en tur. Vi er så heldig å ha fått hundepass, og det må jo utnyttes. Med B...

Washington, you've captured my heart!

20.06.2017 kl.14:10
Skrevet av Fotokjerring
For en dag vi hadde i går! Føttene er såre og hodet fullt av fine inntrykk. Washington DC altså dere! Reis hit! Bare gjør det! Jeg har falt pladask. Det er så fint her! NYC kan ha skyskraperne...

Det spiller ingen rolle hva det koster...

20.06.2017 kl.11:39
Skrevet av Lillja
  Altså! En ferie behøver jo ikke å være en tur til andre siden av kloden, i et fremmedspråklig land, eller et sted der bamseklubben er dagens høydepunkt og heller ikke i det vi alle kje...

ET NYTT KONTINENT

20.06.2017 kl.10:04
Skrevet av xplor
Here are we now! God morgen, alle sammen! De siste to døgnene har bestått av reise, lite søvn og en svært så sliten og trøtt Janne, og jeg har derfor ikke fått blogget. Vi har forflyttet oss fra N...

Deilige dager....

20.06.2017 kl.08:06
Skrevet av mediakaos
Mange lurer på hva det var som skjedde på reisen nedover, men med den elendige nettdekningen her (går så saaaaakte) er jeg på nett minst muligMen når tiden kommer, kan dere glede dere til en god st...

When in London!

19.06.2017 kl.18:55
Skrevet av kajaJeanette
Med tanke på alt som skjer i verden har vi vært mye frem og tilbake, men vi har vel egentlig bestemt oss, og det har jeg jo nevnt før også.. Vi skal til London denne sommeren, jeg og Ole-Anders, vi...

Siste dag i Østersund.

19.06.2017 kl.15:26
Skrevet av Karimaritas blogg
Nå reiser vi snart hjem med toget, etter en fin langhelg i Østersund. Det er første gang jeg bruker Hermes Birkin Vesken min, og jeg er veldig fornøyd med den <3 Greit med veske organizer ...

Jeg overlevde!

19.06.2017 kl.13:56
Skrevet av Fotokjerring
Pilotdatteren med flyskrekk overlevde nok en flytur i går. To faktisk. Og det gikk endatil overraskende bra! Selv under turbulensen når vi kom inn mot kysten av nord-Amerika var levelig. Måtte bare...

Søndag i Østersund.

18.06.2017 kl.21:22
Skrevet av Karimaritas blogg
I dag har det vært fint vær her i Østersund :) Ble litt kakekos i dag :) Det er fint i Østersund :) Fugleliv :) #reise #østersund #sverige #foto

Copacabana beach

18.06.2017 kl.11:42
Skrevet av pandorasreise
En levende atmosfære med strandselgere og fargerike folk møter deg på Copacabana beach, en av de mest berømte strendene i verden. Copacabana ligger lokalisert i den sørlige delen av Rio,...

Sol, bad og hvilepuls

18.06.2017 kl.10:13
Skrevet av mediakaos
En kort sagt slitsom reise, der vi ble årsaken til forsinkelser, venting, lukkede dører +++ 2,5 time forsinkelser - da ligger man lavt i terrenget blant resten av reisefølget. Høylydt applaus når m...

Helgetur til Østersund :)

17.06.2017 kl.18:51
Skrevet av Karimaritas blogg
Vi dro til Østersund i går med toget, og skal være til mandag. Hermes Birkin 35 <3 Ble en handlerunde i dag. Ringer fra Pilgrim. Fint og varmt vær. Ha en fin fredagskveld :)...

Havnelangs i Stavanger

17.06.2017 kl.18:37
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. I dag har vi vært på et arrangement i Stavanger sentrum som heter Havnelangs i Stavanger. Stavanger Havn inviterer til fest, og aktører får vise seg frem. Det var 53 spennende maritime...

FRIHETSGUDINNEN

17.06.2017 kl.15:54
Skrevet av xplor
Local time, New York, 10 am The statue of Liberty! <3 Temperaturen i New York er så deilig om dagen, jeg vet virkelig ikke hva som skjedde de aller første dagene her. Nå har det i allefa...

Del V - San Andres og Flores

17.06.2017 kl.15:43
Skrevet av Globetrotter
Med uredde skritt travet vi mot det lille propellflyet som skulle ta oss til Flores, og selv om det var trist å forlate Saul og Andres i Guatemala City, så jeg virkelig frem til neste del av reisen...

Svar på spørsmålsrunden del 2 - USA

17.06.2017 kl.08:12
Skrevet av Idarossland
Her kjem del 2 av spørsmålsrunden eg hadde for ei lita stund sida. Det kom jo inn så mange kjekke spørsmål.  Del 1 kan du lese HER.😊   Kan du fortelle om din verste ma...

Cambodia - bye bye

16.06.2017 kl.20:06
Skrevet av voksenfrue
Ja det e heilt rett.  Og det e faktisk ikkje min feil. Itte at flyet va bestilt og betalt, depositumet va betalt kom nogen nye mailer...... "I hope you're well. There is somethi...

De siste dagene i Spania

16.06.2017 kl.18:55
Skrevet av Lindasreiser
Det var deilig å komme ned til Middelhavet igjen. Ingenting er som en kveldstur på stranden. Barbeint i vannkanten så bølgene skyller over føttene. En fantastisk følelse. Og her i Benalmadena kan m...

BIG CITY LIFE

16.06.2017 kl.16:55
Skrevet av xplor
Local time, New York, 10.30 am Strolling around in New York city! <3 God morgen, alle sammen! Er dere klare for helg? Vi har allerede vært i New York i 6 dager i dag, og etter at vi...

Du vet at ferien nærmer seg når..

16.06.2017 kl.16:02
Skrevet av Fotokjerring
Du vet at ferien nærmer seg når det plutselig blir fint vær, alle pene og passende shortser er pakket ned og du må finne frem en som er hakket for liten.. Du vet at ferien nærmer seg når det er ...

Lurer vi lavprisselskapene?

16.06.2017 kl.06:33
Skrevet av stavangerinmyheart
Leste en litt interessant artikkel i TravelNews her om dagen. Ut fra en omfattende internasjonal undersøkelse av Travellink viser det seg at norske reisende ofte lurer  med seg ekstra bag...

Vikingene har inntatt Hafrsfjord!

15.06.2017 kl.20:17
Skrevet av stavangerinmyheart
For dere som er i Stavanger i helgen, anbefaler jeg å besøke Hafrsfjordkaupangen i Møllebukten, like ved Sverd I Fjell. Dette er et Vikingmarked, og det oppleves akkurat som å gå 1000 år tilbake i...

Etter tre stive uker med ventetid...

15.06.2017 kl.19:56
Skrevet av Lillja
Omsider så er det gjort, og ferdig med det. Nå gjenstår det å vente på at posten leverer! I dag hadde jeg time på politistasjonen for å få ordnet meg et nytt pass. Det var unnagjort på ca 7 minutte...

BROOKLYN BRIDGE

15.06.2017 kl.18:18
Skrevet av xplor
Local time, New York, 12 am Brooklyn Bridge! <3 God morgen, solstråler! Har dere det fint? Jeg er så glad for at jeg klagde litt på varmen i New York i forrige innlegg, for denne ga...

Milano i bilder

14.06.2017 kl.17:31
Skrevet av solotravel
For en by! Det skal sies at jeg elsker Italia, og blir bare mer og mer glad i dette landet jo mer jeg får sett! Området Navigli er et skikkelig flott område, hvor en av de eldste kanalene som er la...

THE CUTEST DRESS

14.06.2017 kl.16:09
Skrevet av xplor
Local time, New York, 10 am Dress Zara Shoes UrbanOutfitters (Pics from Las Vegas!) Wow, så utrolig vanskelig det har blitt å stå opp den siste tiden! I dag hadde vi vekkerklokken på klok...

Svar på spørsmålsrunden del 1 USA

14.06.2017 kl.07:12
Skrevet av Idarossland
Så ufattelig kjekt at så mange tok seg tida til å stille meg spørsmål i spørsmålsrunden eg hadde! Det blei så mange spørsmål og lange svar at eg trur rett og slett at eg deler opp svare i fleire in...

London og sikkerhet

14.06.2017 kl.06:14
Skrevet av stavangerinmyheart
I helgen tilbragte vi noen herlige dager i London. Før vi reiste, og selvfølgelig under selve besøket var det en ting som låg i bakhodet vårt helt ubevisst. Det var sikkerhet. Er dette trygt,...

Med Scandorama til ROMANIA

13.06.2017 kl.20:39
Skrevet av Poengreiser
- Gjesteinnlegg fra min mor, som er en Scandorama-entusiasts. Scandorama arrangerer bussturer rundt om kring i Europa. Selv for en fly-frelst kar som meg, fremstår bussturene til Europeis...

Flyskrekkens ansikt

13.06.2017 kl.14:43
Skrevet av Fotokjerring
Jeg innrømmer det først som sist. Jeg har flyskrekk. Tiltagende flyskrekk. Sånn som blir verre for hver gang man er ute og flyr. Det er håpløst. Det er irrasjonelt. Eller er det egentlig det? Er de...

Im in love

12.06.2017 kl.23:05
Skrevet av Lindasreiser
I dag er siste hele dagen min her i Ronda. I morgen reiser jeg ned igjen til Middelhavet. Jeg kunne klart å være her lenger, men nå har jeg nå allerede booket hotel i Benalmadena. Jeg tok min siste...

REISE PÅ SVÆRT LAVT BUDSJETT

12.06.2017 kl.19:20
Skrevet av oppleverden
MAT Sjekk om stedet du skal bo har kjøkken, de fleste hostel har det. Lag deg frokost, matpakke, middag og kvelds. Og da regulerer du helt selv hvor luksus maten skal være, men du sparer uansett...

NEW YORK

12.06.2017 kl.15:51
Skrevet av xplor
Local time, New York, 09.30 am Empire State Building! <3 Hei, alle sammen! Nå er vi endelig inne i en tidssone som nærmer oss den hjemme og det blir litt enklere for meg å følge med....

Det gynger enda

12.06.2017 kl.11:20
Skrevet av Fotokjerring
Denne helgen ble tilbragt på bøljan blå, tur/retur Oslo-Kiel. En tur jeg ikke har tatt siden jeg var tenåring. Standarden på båtene har hevet seg en del hakk siden den gang gitt. Er ikke så ulike c...

London - urbant og tøft......

12.06.2017 kl.06:00
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger. Da har vi kommet oss hjem igjen, etter en fantastisk helg i London. Lørdag hadde vi en kjekk dag som du kan lese om HER. I går, søndag ble det en liten kontrast, da vi opplevde Lon...

HVOR ER VI NÅ??

11.06.2017 kl.20:51
Skrevet av xplor
Venice - Los Angeles! <3 Som jeg skrev i går har vi nok en gang forflyttet oss, og jeg regner med en del av dere er spente på hvor vi endte opp denne gangen..? Vi er i NEW YORK! Dette er faktis...

Koser meg i Ronda

11.06.2017 kl.18:14
Skrevet av Lindasreiser
Jeg bestemte meg får å være her et par dager til. Ennå er jeg like begeistret over denne byen som er bygget oppå et platå. På 11- og 12- tallet var den en av de mektigste arabiske byene. Fram til k...

Slitne bein i London.....

11.06.2017 kl.09:54
Skrevet av stavangerinmyheart
God morgen fra London. Tenk, i dag har jeg fått meg kaffe. Så nå sitter jeg bare og nyter, og venter på dagens opplevelser. Før dagen starter helt, tenker jeg at jeg vil dele gårdagens hendelser ...

MILANO

10.06.2017 kl.22:47
Skrevet av solotravel
Nå sitter jeg på hotellrommet i Milano, Rikke og jeg skal gjøre oss klar for en liten tur på byen. Før vi planlegger videre hva som skal skje. Som alltid, hvis noen har tips om hva vi burde gjøre ...

L.A LOOK

10.06.2017 kl.20:15
Skrevet av xplor
Local time, LA, 11 am Top Pull&Bear Shorts Bershka Shoes Stradivarius Sunglasses RayBan Purse GinaTricot Hei, mine fine! Da var det på tide med en liten antrekkspost her inne. Jeg har man...

God morgen London......

10.06.2017 kl.10:10
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Tenkte jeg ville sende en liten god morgen hilsen fra London. Helt stille i leiligheten, for både broderen og poden sover. En liten morgenstund for meg selv er balsam for sjelen.  ...

Ronda - DETTE må være Spanias vakreste by :-)

10.06.2017 kl.01:31
Skrevet av Lindasreiser
Jeg tok først buss fra La Linea til Algecira i dag morges. Jeg måtte vente der noen timer før jeg tok tog videre til Ronda. Toget tok bare 1 1/2 time, så Kl 16.30 var jeg fremme i Ronda. Ronda er h...

POOL DAYS

09.06.2017 kl.17:28
Skrevet av xplor
Local time, LA, 08 am Bally´s hotel Las Vegas! <3 God morgen, fra LA! Vi er tilbake i Venice, og denne gangen bor vi i noe som kalles pod share. Jeg har egentlig aldri hørt om det, m...

skogens ro

09.06.2017 kl.16:05
Skrevet av madebygb
og andre myter. Jeg har alltid vært avhengig av skogen både som rekreasjonsarena og tilfluktssted/trøst, og i perioder som nå hvor jeg har økt behov for det siste, blir det MYE skogsturer. ...

Tiden går litt fort......

09.06.2017 kl.06:13
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei fininger.... Tenk, nå er det fredag og snart avreise til London for oss. Kan tro vi gleder oss. Det er jo ikke før på kveldingen, men det er alltid så herlig med følelsen før avreise. Spennin...
Bli medlem
Bloggmagasiner er gruppeblogger som samler innlegg fra bloggere som er medlemmer i gruppen.
Dette magasinet drives av blogg.no og alle artiklene ligger på forfatterens egen blogg. Forfattere er selv ansvarlig for innhold.