Magasin

Mat, luksusgate og fontener

31.07.2016 kl.12:48
Skrevet av Asalia
Litt diverse bilder fra Roma.      Dette var en av rettene mine den siste dagen vi var i Roma. I tillegg til dette bestilte jeg en pastarett, tror jeg det var.   ...

Kjære Norwegian!

31.07.2016 kl.10:18
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I går sto jeg forventningsfull og spent å kikket ut av vinduene på flyplassen i Nice. Jeg ventet på et bestemt fly. Flyet som skulle ta oss hjem igjen. Et fly fra Norwegian. Etter å ha lest all de...

Hyttetur

31.07.2016 kl.00:58
Skrevet av dagligdose
Nå har vi vært borte noen dager og har vært på hytte på Norefjell, veldig vakkert her, har hatt en fin dag med sol og deilig vær. Dagens høydepunkt var en rev som kom ganske nært og fikk et par pøl...

DERFOR ER DET BEST Å REISE MED KJÆRESTEN

30.07.2016 kl.18:43
Skrevet av xplor
Traveling with the one I love Hele forholdet til Omar og meg har egentlig bestått av reising og opplevelser. Ikke rart vi har blitt så close som det vi er i dag! Og siden reise er noe vi begge lev...

Den beste isen får du i Italia

30.07.2016 kl.14:22
Skrevet av Asalia
Jeg husker da vi var i Kragerø på somrene for en del år siden. Vi dro alltid innom iskrembutikken med hjemmelaget italiensk is. Denne sommeren fikk jeg smake ekte italiensk hjemmelag...

Nice ---> Oslo!

30.07.2016 kl.08:52
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
God morgen! Her er sola oppe for lengst! Fuglene kvitrer som bare det .. Det har kommet inn flere nye flotte båter her i bukta i løpet av natten. Og det ser ut til å bli nok en fin dag her i Villef...

REISETIPS, SKANDINAVIA?

29.07.2016 kl.17:39
Skrevet av vestfroken
Det regner idag. Det bøtter ned. Og jeg sitter inne med kaffekoppen og blogger. Jeg tenkte jeg skulle planlegge en eventuell ferietur,  og sitter med Norsk Attradisjonboka. Der må det vel vær...

Turist i egen by . Oslo i mitt hjerte <3

29.07.2016 kl.13:48
Skrevet av Glagubben
God fredag alle sammen.   Ja nå er det ikke mange timene til det er helgen. Og denne helgen blir startet på en ekstra morsom måte for vår lille familie. Vi skal nemlig på ultralyd idag. Vi h...

På tur med hurtigruten: Bodø - Rørvik

29.07.2016 kl.12:00
Skrevet av Ida Leirvik
  Da jeg var i Bodø hadde jeg og kjæresten egentlig tenkt til å dra på hannes famile sin hytte i Trofors, men siden det ikke ble tur dit med en gang, og jeg kun hadde tenkt å v...

Basilica di Santa Maria in Ara coeli

29.07.2016 kl.10:50
Skrevet av Asalia
Jeg var litt usikker på om jeg skulle poste disse bildene. Ville bloggleserne mine like bilder av en kirke i Roma? Jeg understreker bilder av en kirke. Det så jeg ikke helt for meg. For e...

Eze Village

29.07.2016 kl.10:13
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Her kommer noen flere bilder fra Eze og Eze Village. Denne Middelalderbyen og borgen er det mest spesielle stedet vi har besøkt i løpet av denne ferien, uten tvil! Men dette er et sted jeg vil anb...

Drømmen som går i oppfyllelse

28.07.2016 kl.13:59
Skrevet av Foto Seljordslia
Noen dager er litt mer spennende enn andre og i dag er en slik dag. Jeg har fri og skal ut på tur og oppleve noe som er starten på en stor drøm. En liten start ja, men likevel en stor og spennende ...

Eze

28.07.2016 kl.09:11
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I går tok vi turen til Eze. Jeg har nemlig lenge hatt lyst til å se Eze Village. Dette er en middelalderby som ligger på toppen av et fjell. Dette stedet ligger nesten 450 meter over havet! Ø...

Menton

27.07.2016 kl.19:00
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I går tok vi turen til Menton på formiddagen. Og en ny tur inn til Nice på kvelden. I dag har vi vært i nydelige Eze hele dagen. Har opplevd mye siste døgnet! Men først litt om Menton .. Vi tok bu...

Dubai

27.07.2016 kl.01:55
Skrevet av Kathleen
Hei! Til Tokyo så fløy vi med Emirates, og da hadde vi en mellomlanding i Dubai i ca 8 timer. Emirates var faktisk en kjempefin fly å fly med. Flymaten var ganske god og så var det masse underhold...

Biltur til Stadlandet

26.07.2016 kl.10:36
Skrevet av Lindasreiser
Noen ganger tenker jeg at jeg har verdens beste jobb. Denne uken jeg var på jobb nå, fikk jeg ta med meg ungdommene på en liten ferietur. De ville til Hoddevik for å surfe. Hoddevik ligger i Selje ...

Late dager

26.07.2016 kl.08:00
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Vi nyter fremdeles late dager langs havet og den Franske Rivieraen. Det er veldig varmt her på dagtid, og da er det godt å bare ta livet med dro og skru ned tempoet. Ha beina i bassenget, være unde...

Chiller på stranden

25.07.2016 kl.19:02
Skrevet av Asalia
Ikke så lett å holde øynene opp med så sterk sol, hehe.   Dette var en god forrett. Spicy salami av noe slag(?), spekeskinke, ost, tomat og brød.    Spicy pasta og gril...

Blomsterhav i Nice

25.07.2016 kl.12:52
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I går besøkte jeg stedet som ble rammet av terror i Nice. Jeg la ned blomster og tente lys. Og tenkt masse på alle de uskyldige menneskene som ble drept her .. Særlig alle de små barna!! Jeg har og...

Berlinmuren!

25.07.2016 kl.11:36
Skrevet av kajaJeanette
"Man kan ikke dra til Berlin uten å få et glimt av Berlinmuren og et lite innputt på historiefronten."   Det er hvertfall min mening.. Jeg kunne egentlig tenke meg å se mye mer, men ettersom...

Life at the beach

24.07.2016 kl.19:50
Skrevet av Asalia
    Fredagskveld ble jeg ferdig med denne boken til Anita Krohn Traaseth som jeg kjøpte på flyplassen. Jeg er veldig glad jeg så den og fikk kjøpt den! Husker hun ...

Hei søndag!

24.07.2016 kl.08:53
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I dag er det allerede søndag! Dagene bare flyr avgårde! Og særlig når man har det fint, og befinner seg i vakre omgivelser. Her er det virkelig fint! Helt nydelig! Solen er oppe for lengst her på ...

På Pokémon-jakt

23.07.2016 kl.22:49
Skrevet av CINDY Z.
I dag dro vi ut på en liten tur til senteret for å catche Pokémons - virtuelle fantasimonstre. Jeg begynte å fange noen inne på Sørlandssenteret og tok 3-4 PokéStops i nærheten. Den ene v...

Cannes

23.07.2016 kl.20:20
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I dag tok vi turen til Cannes! Har en liten togstasjon her vi bor i Villefranche. Og herfra kan vi ta toget til Cannes, Antibes og Nice fra den ene siden. Og tog til Monaco og Menton fra andre side...

Lykken er rosa og italiensk mat

23.07.2016 kl.17:57
Skrevet av Asalia
      Dette var min første porsjon. Jeg forsynte meg med mat enda en gang. Etter det var det tid for kake. Og etter det ble det vannmelon på meg. Ble gansk...

Tiergarten - Berlin!

23.07.2016 kl.15:31
Skrevet av kajaJeanette
Vi dro til Berlin på mandag, og på tirsdag tok vi turen bort til Tiergarten. Vi tuslet fra hotellet og ved hjelp av google-maps og skilting langs veien fant vi frem. Det tok litt tid å gå, og vi ha...

Fransk småbyidyll

23.07.2016 kl.08:17
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Villefranche er et veldig lite sted midt på den Franske Riviera. Her er forholdene små. Og det er lett å komme seg rundt i denne lille byen. Alle vi har møtt til nå er vennlige og hjertlige. Hvis ...

Vår lille prinsesse

23.07.2016 kl.01:17
Skrevet av dagligdose
Vår lille prinsesse har blitt ett år idag, på samme dag i fjor hadde jeg henne ved siden av meg og hadde allerede blitt så glad i henne, det er helt utrolig den følelsen man får, når man ser barnet...

Monaco

22.07.2016 kl.15:38
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I dag tok vi en liten tur til Monaco. Vi har vært der før. Men tenkte det var kjekt med en utflukt. Det er bare knappe 10 minutt fra Villefranche og stedet hvor vi bor. Buss 100 kjører langs hele ...

Jenta på kjøleskapsdøra..

22.07.2016 kl.11:01
Skrevet av mediakaos
Nicaragua - San Marta = her er Janira. En 11 år gammel jente, som jeg fikk gleden av å møte i April i år. Gjennom Plans fadderordning, har vi blitt kjent med den lille jenta, og hennes familie. Det...

Veldig varmt!

21.07.2016 kl.21:27
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Her på den Franske Riviera er det veldig varmt! Det føles som vi er i et tropisk klima. For her blir det veldig klamt og intenst når sola varmer midt på dagen. Og da er det godt å ha et svømmebasse...

4 THINGS TO DO IN GOTHENBURG

21.07.2016 kl.18:57
Skrevet av xplor
VISIT ESCAPE ROOM I gangavstand like utenfor Gøteborg sentrum finner du Escape Room Gøteborg. Er du på tur med venner og ønsker å finne på noe litt mer lekent og gøy enn bare sightseeing og shoppi...

Beachin'

21.07.2016 kl.18:07
Skrevet av Asalia
Etter noen dager i storbyen Roma var det på tide å komme seg litt sørover i Italia. Her har vi faktisk vært siden fredagsnatt i forrige uke, men siden jeg hadde så mange bilder fra Roma som jeg vil...

Pokémon GO - fordeler og ulemper

21.07.2016 kl.18:03
Skrevet av CINDY Z.
Design og skjermbilder er satt sammen av meg. Spiller du Pokémon GO? Hvis ja, les videre ... I det siste har jeg undersøkt fordeler og ulemper, og ting du kjenner deg igjen når du spiller Pokémon ...

Tilbake i Villefrance

21.07.2016 kl.14:43
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Togturen fra Paris til Nice gikk som en drøm! 5 timer og 40 minutt bare fløy avgårde ... Utsikten var utrolig flott hele veien! Den franske landsbygda ser ut som malerier. Og satt å kikket bergtatt...

Reiser du mye eller har lyst å reise mye?

21.07.2016 kl.07:10
Skrevet av Foto Seljordslia
Da burde du sjekke ut Gezi. Den nye søkemotoren for billig hotell med massevis av destinasjoner over hele verden. Selv om man ikke har planer om å reise akkurat nå kan det være morsomt å sjekk...

Sommeren så langt!

20.07.2016 kl.19:47
Skrevet av Ida Leirvik
  Nå er det lenge siden jeg har skrevet et innlegg og det er rett og slett fordi jeg ikke har had wifi på veldig lenge, og siden jeg har vært på farten hele tiden har jeg kke f...

REX GARDEN- Turtips, Norge

20.07.2016 kl.18:49
Skrevet av vestfroken
I dag har jeg og min gode venn vært på tur til blant annet Rex Garden i Førde i Rogaland, og til Haugesund.  Det var jo så nydelig vær idag, og utrolig deilig med sol på kroppen. Det var savne...

Forum Romanum

20.07.2016 kl.18:09
Skrevet av Asalia
Bilder fra min siste dag i Roma hvor vi var på Colosseum og Roman Forum. Forum Romanum er det latinske navnet.    Blogges i morgen med bilder fra stranden. :)...

Fra Paris til Nice

20.07.2016 kl.11:15
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Etter 6 dager i Paris kjennes det greit å komme seg videre. Men det er med veldig blanda følelser at vi setter kursen ned mot den Franske Riviera. I dag er vi nemlig på vei fra Paris til Nice! Kan...

VIDEO: Roadtrip London - Norge

20.07.2016 kl.10:49
Skrevet av hunky-dory
Juni 2016: Jeg overrasker Trine på Gatwick Airport. Noen dager senere kommer også moren og stefaren min til London, og sammen setter vi oss  alle fire i bilen i retning Norge.   ...

Bad day!

20.07.2016 kl.01:37
Skrevet av dagligdose
Det har vært en kjipt og slitsom dag i dag, skal ikke gå inn på detaljene men dagen har ikke vært god. Jeg føler noen ganger at de rundt meg virkelig ikke forstår meg, samtidig kan jeg ikke sl...

Bildedryss fra Colosseum

19.07.2016 kl.15:04
Skrevet av Asalia
Vi hadde bestilt en guide på nettet et par dager i forveien til å vise oss rundt på Colosseum og Roman Forum. Det betalte vi 49 euro for hver. Vi var en liten gruppe på til...

Val'd Europe

19.07.2016 kl.14:43
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Val'd Europe er et gigantisk kjøpesenter i Serris, nær Disneyland. Her finner du 180 butikker og spiseplasser fordelt på 2 enorme plan. Senterer er stort og luftig. Med kult 'gammeldags' togstasjon...

Shopping i Paris

18.07.2016 kl.17:24
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
La Vallée Village er en stor luksus design outlet landsby rett utenfor Paris. De har åpent hver eneste dag. Til og med søndag! Og her finner du 120 designmerker samlet på et sted. Dette er stedet o...

Hôtel L'Elysée

18.07.2016 kl.15:59
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Når vi skulle til Paris denne gang, ønsket vi å bo nær Disneyland og shopping. Valget falt derfor på Hôtel L'Elysée. Dette hotellet ligger rett over gaten fra Val D'Europe kjøpesenter, (gigantisk!!...

Disneyland Paris tips!

18.07.2016 kl.09:00
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Her kommer mine beste Disneyland Paris tips, basert på de 2 gangene vi nå har besøkt parkene: 1. Disney hotellene er kjempedyre! Du kan spare en hel liten formue om du heller velger et av de mange...

Ikke Mobb !

18.07.2016 kl.00:47
Skrevet av dagligdose
Da jeg holdt på med å rydde tegningene til dattera mi på ni år, kom jeg bort i denne tegningen hun hadde laget. Synes det var et godt illustrasjon på mobbing og hvordan alle bør reagere på det. Det...

Drømmedag i Paris

17.07.2016 kl.18:43
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Våknet klokken 07 i dag morges til knallblå himmel. Og tenkte med engang at dette kom til å bli en perfekt dag! Mens vi spiste frokost fikk jeg dessverre beskjed om at vi har hatt et dødsfall i fa...

Argentinsk mat i Roma

17.07.2016 kl.12:44
Skrevet av Asalia
O var i Argentina for noen år siden, og derfor testet vi ut argentinsk mat. Denne restauranten heter Ristorante Baires og ligger sentralt i Roma.      Min forrett...

Universal Studios Paris

17.07.2016 kl.07:04
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I går gikk turen tilbake til Disney parkene. Vi besøkte Universal Studios Paris halve dagen. Og tilbragte også mange timer i den veldig flotte nabo parken Disneyland Paris. Det er så mye å se og gj...

Pantheon, Rome

16.07.2016 kl.14:09
Skrevet av Asalia
Enda litt flere bilder fra første dagen i Roma. Jeg har tatt så utrolig mange bilder. Flest bilder tok jeg sikkert i går da vi så Colosseum. Det var høydepunktet for meg på reisen i Roma,...

BILTUR IGJENNOM EUROPA MED 3 UNGER. ITALIA SOM MÅL.

16.07.2016 kl.12:24
Skrevet av crohnsglede
Å reise med barn i bil kan være en prøvelse  i seg selv. Vi startet turen mot Italia, tidlig en torsdagsmorgenen. Første etappe var veldig kort da den var fra huset til kaia i Larvik. I en des...

Disneyland

16.07.2016 kl.10:23
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Det siste døgnet har vært preget av lite søvn og mange tanker. Når vi så hva som hadde skjedd i Nice, fikk vi helt sjokk. Det føles ekstra voldsomt å befinne seg i samme land som blir utsatt for te...

Zakynthos DEL 2 " Her forlovet vi oss" ;)

15.07.2016 kl.23:53
Skrevet av Glagubben
God Fredag alle sammen  Og minst god helg til de av dere som har gjennomført nok en helg. Og ikke bare er det helg men solen har bestemt seg for å titte frem og si hei til og med. Hvor lenge ...

GOTHENBURG THROUGH MY LENS

15.07.2016 kl.09:46
Skrevet av xplor
Gothenburg through my lens Good morning, babes! Jeg tok så mange bilder i løpet av våre Gøteborg- dager, at jeg virkelig ikke kunne avslutte turen uten et skikkelig bildedryss. Over ser dere ...

Au revoir, Nice!

15.07.2016 kl.09:19
Skrevet av irenglede
Jeg kan ikke uttale au revoir på fransk. Men jeg kan skrive det.   Bilder fra pinterest Har ikke tall på hvor mange ganger vi har vært i Nice og Frankrike. Det som har hendt skjærer virkelig...

Sommerkveld på svaberget

14.07.2016 kl.23:17
Skrevet av hunky-dory
Sjølukt, båtmotor og måkeskrik Det gjør en sommerdag rik Vind i håret og uendelig utsikt Slik starter mange dikt Sjølukt, båtmotor og måkeskrik Det gjør en sommerdag rik Bølgebrøl, ...

Tilbake til Paris

14.07.2016 kl.21:50
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Vi er i Paris! HURRA!! Det er lenge siden vi har vært her sist, så kjekt å komme tilbake. Og litt ekstra spesielt å lande her i dag, siden det er nasjonaldagen i Frankrike! Tenkte at alt da kom til...

My first day in Rome part 2

14.07.2016 kl.19:08
Skrevet av Asalia
  Bak meg har vi Altera della Patria som ble bygget på 1800-tallet. Ganske sent med andre ord.    Utrolig vakker bygning.    Litt mer close up.   ...

A. Christiansen. Skomager og Båtbasaren

14.07.2016 kl.14:42
Skrevet av CINDY Z.
09.07.2016   Dyreparken 50-års jubileum. Bilder tatt på A. Christiansen. Skomager og på Båtbasaren (tivoliet). #dyreparken #jubileum #båtbasaren #foto

ROAD TRIP

14.07.2016 kl.10:16
Skrevet av xplor
Road trip with friends Hei! Etter en dag på farten i Sverige i går, kom vi tilbake til Tvedestrand rett før leggetid. Vi har altså sovet i vår egen seng i natt, og jeg er nå godt plasser...

1883 meter over havet

13.07.2016 kl.20:54
Skrevet av hunky-dory
Årlig er det mer enn 30 000 mennesker som bestiger Gaustatoppen i Telemark. Så var det min tur.  Ifølge ut.no er det mange som regner Gaustatoppen, eller "Gausta", som Norges vakreste fj...

My first day in Rome

13.07.2016 kl.19:45
Skrevet av Asalia
Buonasera! God kveld fra Roma.   Vi fikk en dårlig start på vårt opphold her. Jeg har ikke tid til å skrive om det nå, kan eventuelt skrive om det senere dersom noen ønsker det. I dag ha...

Gult er kult!

13.07.2016 kl.13:06
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Min kjære venn: en rød stor koffert fra Samsonite ble dessverre ødelagt sist vi var på ferie. Den har vært med meg rundt i verden i flere år. Og kvaliteten var TOPP! Det er rart hvor mye den faktis...

"Harrybilder"

13.07.2016 kl.12:24
Skrevet av Lillja
Harry, et litt morsomt begrep som kanskje beskriver litt av den "rarietshverdagen" mange har. Jeg har helt klart mine "harry" øyeblikk, og noen av disse fikk jeg festet på bilder, da vi var på vår ...

Last day

13.07.2016 kl.10:19
Skrevet av linnhelens
Da har vi allerede kommet til siste dagen her på Kreta. Jeg synes vi kom i går, tiden har gått altfor fort, som alltid! Jeg blir litt deprimert av tanken om å reise hjem igjen i morgen tidlig. 1 uk...

A DAY IN LISEBERG

13.07.2016 kl.09:48
Skrevet av xplor
A perfect day in the park Good morning, babes! Da var vår siste dag i Gøteborg kommet, og jeg oppsummerer turer med fart, moro, spenning og kos. Vi har fått gjort så utrolig mye i løpet av kort ti...

Photoshoot ved havet

12.07.2016 kl.22:26
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Hei og hopp! Har vært lite aktivitet på denne siden i det siste. Det har sin naturlige forklaring: det har vært travelt om dagen! Men nå er det ferie, og endelig tid til å ta ting i litt roligere ...

Klarte ikke å la være

12.07.2016 kl.13:40
Skrevet av Lindasreiser
Nå har jeg vært hjemme i snart 3 mnd. Det kribler i hele meg. Jeg har så lyst å reise at jeg kjenner at det sniker seg inn en aldri så liten depresjon. Som med all avhengighet, så kjenner man menin...

Beachday!

12.07.2016 kl.10:50
Skrevet av linnhelens
Etter den dårlige starten på dagen i går, hvor det ikke ble noe av utflukten vår, ble jeg i litt dårlig humør. Jeg var ganske trøtt også, så det hjalp vel heller ikke så mye. Jeg prøver alltid å væ...

TACO HEAVEN

12.07.2016 kl.08:10
Skrevet av xplor
Taco Bar Gothenburg ​Good morning from Gothenburg! Jeg må si at været virkelig ikke er med oss her i Sverige, men det stopper likevel ikke oss fra å ha det gøy. I går trasket vi ru...

På ferie i eget land?

11.07.2016 kl.18:56
Skrevet av hunky-dory
Vi nordmenn har vokst opp til å være sikre på at vi bor i verdens beste land. Norge topper jo stort sett alle slike kåringer (les for eksempel denne artikkelen), i tillegg til at vi (ja, det e...

UKENS..

11.07.2016 kl.17:52
Skrevet av linnhelens
OPPTUR  Opptur må jo være at Eline og jeg er på Kreta nå, og PRØVER å nyte livet! ;) Jeg elsker sol og sommer, og Hersonissos er helt perfekt for oss! Jeg føler meg virkelig hjemme i Hellas &...

DET ER IKKE BARE VG DERE KAN LESE OM MEG. ;)

11.07.2016 kl.13:28
Skrevet av crohnsglede
Akurat nå føler jeg at det er godt å ikke være i Norge. For det er ikke bare i VG dere kan lese om meg om dagen. (19.juli kommer jeg i VG) Det er nemmelig slik at om dere kjøper Allers i dag vil de...

Den Sorte Dame og Grevinnen

11.07.2016 kl.13:00
Skrevet av CINDY Z.
Vi var ombord i Den Sorte Dame, så møtte vi Grevinnen! Hva kommer til å skje? Se videoen under! Gjerne subscribe kanalen min for flere videoer :-) #video #dyr #dyreparken #kristiansand

Göteborg med familien

11.07.2016 kl.11:31
Skrevet av Kathleen
I går var jeg og søsteren min i Göteborg sammen med broren våres og familien hans. Vi begynte å kjøre på lørdag ettermiddag. Det er mer enn tre timers kjøring, men det var verdt det. Jeg og søster...

Uflaks igjen, ingen utflukt på oss i dag!

11.07.2016 kl.09:14
Skrevet av linnhelens
Jeg hadde bestilt en utflukt med Ving og Astral Hellas for noen dager siden, til i dag. Vi stod derfor opp grytidlig for å bli hentet opp av bussen utenfor hotellet på andre siden av veien. Vi ...

Idyllisk togtur på Kreta

11.07.2016 kl.01:34
Skrevet av linnhelens
Siden vi fikk badeforbud, måtte vi finne på noe annet å gjøre. Vi tok derfor liksågodt en togtur Hersonissos rundt! Turen heter "Village and City Tour" og varte i 1 time og 40 minutter. Jeg betalte...

Fin gatemusikk

10.07.2016 kl.22:54
Skrevet av dagligdose
      Denne videoen hadde jeg tatt en sommerdag i Karl johans gate. Synes han var flink og denne instrumenten har ganske beroligende og fin musikk. Har ikke sett han siden den...

Video: Dyrene i Dyreparken, Kristiansand

10.07.2016 kl.18:38
Skrevet av CINDY Z.
Jeg har filmet noen filmsnutter her og der da jeg var i Dyreparken - nå har jeg satt det sammen til en hel video (kortversjon). Håper dere liker den! #video #dyr #dyreparken #kristiansand

Chaffeur Rouge

10.07.2016 kl.17:21
Skrevet av irenglede
Hei på søndagen! Håper du har det bra i sommeren. Jeg har det fint, men det er bittelitt verre med stakkars mannen min. Han har vært på båttur med kamerater, og har kost seg og hatt det fint. Men ...

Syk av badebassenget!

10.07.2016 kl.11:55
Skrevet av linnhelens
Dette var ganske nytt for meg i allefall..! Etter hendelsen i går er jeg ganske sikker på at det var badebassenget som forårsaket legebesøket. Jeg har jo visst at det var bakterier i badevann, men ...

Dagdrømmer og Corona

09.07.2016 kl.21:57
Skrevet av hunky-dory
Foto: Line S. Haglund Dette lover jeg deg De beste månedene har vi foran oss Du og jeg  Alt vi har i vente Alt vi kan glede oss til Alt å se fram til Du og jeg  Bilturer og...

Fikk badeforbud av legen!

09.07.2016 kl.16:03
Skrevet av linnhelens
Ja i dag skjedde det som ikke skulle skje, eller det man ikke forventer at skal skje på ferie! I løpet av alle mine reiser har jeg aldri måttet ha dratt til legen før. Men i dag måtte vi det! ...

Zakynthos ! Hvor vi forlovet oss

09.07.2016 kl.13:26
Skrevet av Glagubben
God Helg alle sammen.   Håper alle har sovet lenge og godt idag. For det har ikke jeg for å si det sånt. En av mange gleder med å ha en gravid kone i hus er at de snorker.. Fruen har aldri og...

Badeland WaterCity Kreta

09.07.2016 kl.10:57
Skrevet av linnhelens
  I går var vi på badeland. Jeg fant ut at det var to stykker i nærheten av Hersonissos: Acqua Plus Water World og WaterCity. Vi valgte WaterCity. Det lå 15 min unna Hersonissos, dvs midt i m...

Landet på Kreta!

08.07.2016 kl.11:08
Skrevet av linnhelens
Vi har nå kommet fram til Kreta og Hersonissos. Her er det veldig godt og varmt og sola steker, så dette er bra! Dette er livet! ♥ Når vi ble sluppet av Ving sin transferbuss, var vi de ...

På flyet!

07.07.2016 kl.06:54
Skrevet av linnhelens
Da har vi endelig kommet oss på flyet til varmere strøk! Jeg pakket i hele går og formen er mye bedre i dag heldigvis.  Eline og jeg kjørte mot flyplassen i går kveld. Ei venninne av meg bor ...

DETTE HAR JEG GLEDET MEG TIL Å DELE MED DERE.

06.07.2016 kl.22:05
Skrevet av crohnsglede
Hei dere.  Jeg er bare raskt innom for å fortelle dere noe. Føler jeg har holdt det hemmelig lenge nok. For å være helt ærlig var jeg nesten i tvil om det ble noe av, da fotograf aldri b...

Pakkedag!

06.07.2016 kl.13:43
Skrevet av linnhelens
I morgen bærer det avgårde på en ny ferietur! Jeg var bare sengeliggende i hele går også, siden jeg har klart å bli syk. En smule bedre i dag, men fortsatt ikke i form. Så pakkingen kommer til å gå...

En sommernatt i juli

06.07.2016 kl.09:17
Skrevet av hunky-dory
Klokken er 00:00. Det er overgang til onsdag og jeg ligger i senga mi, klar for å sove. Himmelen jeg så vidt kan skimte i glippen under rullgardina er blålilla, ikke mørk som den vil være om ...

Lange, trøtte ermer....

06.07.2016 kl.06:51
Skrevet av mediakaos
En trøtt, lang, rar heading. 😊 så er man godt ombord i båten. Frokost inntatt og om et par timer, er man på vei mot jobb. Siste turen før sommerferien.  Kl 04...

#Keepthesecret

05.07.2016 kl.18:34
Skrevet av Globetrotter
Årets reiseplaner har for lengst tatt form, i august skal jeg til Island før jeg drar derfra til London igjen. Det ble en ganske impulsiv tur til London forrige helg, dit på fredag og tilbake sønda...

NÅR KAOSET FYLLER STUA OG DAGENE GÅR FOR FORT!

04.07.2016 kl.09:26
Skrevet av crohnsglede
God morgen. Stikker bare fort innom for å fortelle noe. :) Blir veldig travelt for meg nå de nærmeste dagene med pakking, helsestasjon med Ludvig, besøk av fotograf i forhold til en sak som kommer...

VLOG: Palmesus 2016

03.07.2016 kl.22:17
Skrevet av CINDY Z.
Jeg har filmet mye da jeg var på Palmesus. Nå har jeg satt alle videoklippene sammen til en hel video, håper dere liker den! Det er fra begge dagene (1. - 2. juli). Lyden som ble spilt inn ble...

Ferieslutt..

02.07.2016 kl.23:17
Skrevet av mediakaos
Vi rakk jammen meg 2-3 timer i Oslo i dag også, om ikke 1,5t med shopping var nok i går kveld. 😊 mens jentene fikk enda litt mer tøy på salg, og noen bøker - fikk m...

Palmesus, dag 1

02.07.2016 kl.17:00
Skrevet av CINDY Z.
FREDAG 1. JULI. 2016   Kl. 17 kunne vi se en lang kø ved inngangen til Palmesus (området rundt Aquarama) i Kristiansand. Før vi gikk inn, kjøpte vi en flaske Farris på Rema...

Palmesus Hotel

02.07.2016 kl.14:53
Skrevet av CINDY Z.
Vi tok en tur innom et hotell som heter Palmesus Hotel (ligger i Rådhusgata 2) i Kristiansand sentrum. Det finnes faktisk et hotell med det navnet. Egentlig heter hotellet Clarion Hotel Ernst, men ...

Døgnvill Burgermeister

02.07.2016 kl.11:31
Skrevet av irenglede
Nå har jeg testet Døgnvill burger for Trybe. Hadde med meg niesen min også, og vi fikk begge smake burger hos Døgnvill Burger & Bar. Vi valgte den restauranten som ligger på Vulkan, skrått over gat...
Bli medlem
Bloggmagasiner er gruppeblogger som samler innlegg fra bloggere som er medlemmer i gruppen.
Dette magasinet drives av blogg.no og alle artiklene ligger på forfatterens egen blogg. Forfattere er selv ansvarlig for innhold.