Magasin

Ny hytte

31.08.2017 kl.12:22
Skrevet av mosjonist
Forrige helg tok jeg over den nye hytta jeg har kjpt p Nordseter ved Lillehammer! Den var veldig fin, s jeg tror jeg har gjort et godt kjp der :-) Jeg fikk hytta p torsdag, og jeg til...

Monkey business

31.08.2017 kl.04:17
Skrevet av Neste kapittel
Vi prver gjre mest mulig ut av tiden vr her i USA. Hverdagen spinner oss allerede rundt lillefingeren, men helgene prver vi holde hellige ved gjre noe gy. Det er rart hvordan jeg tidlig...

Oasis Beach Club

30.08.2017 kl.13:37
Skrevet av moonwild
If you're ever in Rhodos, I truly reccomend Oasis Beach Club in Kalithea. It' only about 15-20 minutes with a taxi out of Rhodos town (15 euro), and there you have several beaches to choose from. W...

Sharm el Sheik

30.08.2017 kl.10:38
Skrevet av mosjonist
rets utenlandstur denne ferien gikk som vanlig til Sharm el Sheik i Egypt :-) Det er et fantastisk sted for alle som nsker flotte hotellresorter med 5-stjerners all-inclusive, late dager og...

Sommer 2017

29.08.2017 kl.15:58
Skrevet av mosjonist
Sommeren 2017 er over! For mitt vedkommende ble det en forholdsvis sen sommerferie i r, med ferie i august. Den frste drye uken ble tilbrakt p seilbten :-) Det var vekslende vr denne somm...

SAS Kapteinen som overrasket

28.08.2017 kl.21:25
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Hper dere har hatt en fin helg. Hos meg kom mandagen litt brtt, og det hadde nok litt med at jeg har hatt en veldig trivelig helg med kjekke kollegaer I Stockholm. M nevne at jeg ikke...

DISCOVERING LONDON // BRIXTON // CARIBBEAN MARKET

27.08.2017 kl.15:46
Skrevet av Sienna
Igr skulle vi egentlig til Winchester, men planene endret seg. Nr vi trenger noe gjre googler vi alltid "what to do in London today" og velger noe dra p. Det fungerer best i helgene og igr...

Lufthansa Senator Lounge, Munchen

27.08.2017 kl.09:37
Skrevet av pandorasreise
Etter en mellomlanding mellom Korfu og Oslo fikk vi testet ut denne loungen, som ligger p terminal 2. Loungen ligger vis a vis  gate H24 og er et behagelig og stille sted, i vertfall ve...

Fin dag for orientering

27.08.2017 kl.09:01
Skrevet av pandorasreise
Lrdag ble det en fin tur inn mot Knuttjern og nydelig vr gjorde sitt til at de 5 postene ble funnet ganske s lett. Vi la i vei ved 12-tiden og gikk inn fra Ekerudmyra. De frste 2 posten...

Festivalliv

26.08.2017 kl.08:37
Skrevet av mediakaos
For oss i hndarbeidsbransjen brukes kanskje ordet festival litt annerledes enn noen andre. Sy og hantverksfestivalen i Gteborg er startet, og jeg er p plass i byen. Hobby, strikk og sy - alt p ...

Skumle Harvey

25.08.2017 kl.19:46
Skrevet av Fotokjerring
Foto: NASA Se godt p dette bildet. P en mte fascinerende, men ogs fryktelig skremmende. Den hvite "spiralen" er orkanen Harvey som raser over det varme vannet i Mexicogulfen. Et varmt v...

Sola Strandhotell - et hotell i srklasse

25.08.2017 kl.08:29
Skrevet av stavangerinmyheart
Mellom sanddynene p Sola Stranden finner du Sola Strandhotell, kun 15 minutter med bil fra Stavanger Sentrum. Hotellet har en lang historie, helt tilbake til 1914, og med gjentatte pbygg rommer ...

HOTEL DAYS

24.08.2017 kl.09:30
Skrevet av xplor
Clarion Hotel Energy, Stavanger! <3 Hei, alle fine! Da var vi hjemme igjen fra vr lille Stavanger getaway, og tenkte jeg skulle oppdaterer dere p de siste dagene der. Grunnet mitt siste innle...

Moteshow p Grand Hotel Oslo

23.08.2017 kl.20:28
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I ettermiddag gikk turen til Grand Hotel her i Oslo. Her ble det nemlig holdt moteshow p den kjempefine takterrassen Eight Rooftop Bar, p toppen av hotellet, med designeren Veronica B. Vallenes o...

Budapest

23.08.2017 kl.13:54
Skrevet av photobymarianne
I begynnelsen av rets sommerferie var vi p en tur til Ungarns hovedstad Budapest:-) Opprinnelig var Budapest to byer p hver sin side av Donau, Buda og Pest. De ble sltt sammen i 1873. Buda...

Oslo Runway

22.08.2017 kl.22:15
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Knallbl himmel, fri fra jobb og moteshow som eneste agenda p programmet for dagen. Kan det egentlig bli noe bedre? Det er nemlig tid for sosiale sammenkomster, kjendiser, inspirasjon og Oslo Runw...

Fiskeferie p Kalve

22.08.2017 kl.18:14
Skrevet av Idarossland
Velkommen til paradis! Alts, kor fint er det ikkje her d? Eg var s heldig f muligheten til beske Kalve p Austevoll i sommar. Onkel og tante har hytte der ute, og nr mamma og Harald al...

Tilbake til Portofino igjen

21.08.2017 kl.23:02
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Etter en halv dag i Portofino var resten av familien kjempelei av hele plassen og syns de hadde sett mer enn nok. S de tok frste bt som kom for hente oss tilbake til cruisebten, som l der ut...

ROADTRIP

21.08.2017 kl.07:53
Skrevet av xplor
...Og det vi lovte oss selv da vi dro hjem var se mulighetene hjemme ogs. Ta mer sm og spontane turer, slik at hverdagen ikke skal bli kjedelig. Jeg tror det er viktig for at jeg ikke skal bli ...

Newcastle - en by full av overraskelser

21.08.2017 kl.07:37
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Har dere som meg vrt i Newcastle for mange r siden? Da ber jeg dere om glemme det inntrykket dere sitter igjen med fra den gang, og tenke p byen som en spennende "ny" by, med et ri...

Bilder fra Paris

20.08.2017 kl.21:25
Skrevet av Globetrotter
P tide med noen sm glimt fra Paris.   Frste kveld i Paris lokaliserte vi denne dama. Litt mllse beundra vi det hyreiste Eiffeltrnet mens vi jaget bort champagne- og sigarettselgere....

Castello Brown, Portofino

20.08.2017 kl.17:29
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
P toppen av en klippe i Portofino ligger Castello Brown. Fra denne eiendommen fr du en unik utsikt utover store deler av den vakre italienske rivieraen. Dette er kort fortalt et gammelt slott med...

OM FLGE DRMMEN

20.08.2017 kl.10:16
Skrevet av xplor
Her om dagen tok VG kontakt med oss og ville skrive en liten artikkel om valget vi tok om reise p ubestemt tid i starten av dette ret. Etter noen negative tanker fra andre mennesker etter tidli...

Ting finne p i Portofino

19.08.2017 kl.11:35
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Portofino er en eksklusiv og knttliten 'se og bli sett plass' langs den italienske riviera. Stedet er elsket av kjendiser og de rike og bermte! Men hva kan egentlig vi helt vanlige mennesker finn...

STREETS OF BROOKLYN

19.08.2017 kl.09:27
Skrevet av xplor
Top Pull&Bear Skirt Styleconnection Sandals UrbanOutfitters Hat Brixton Sunglasses Rayban Hei p dere! Og god lrdag :-) Jeg har som sagt overnattet hos Maggi i natt, etter en veldig kos...

God morgen fra Newcastle

19.08.2017 kl.08:33
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere.Du vet, nr du vkner om morgenen, solen titter inn og du kjenner at du kan nesten ikke vente til dagen begynner. Da har du det bra.Slik har jeg det i dag. Herlig.Vi ankom Newcastle i gr,...

penselfie

18.08.2017 kl.14:24
Skrevet av madebygb
LITT stolt av den m jeg si :-D Oppdaget akkurat at fjernkontroll-ledningen er lang nok til ta selfie med! Etter ha hatt den i et par r bare... Det betyr ikke at jeg plutselig har tenkt ...

11 ting du br vite om Rogalendinger

18.08.2017 kl.06:19
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere, tenk n er det fredag igjen. Hvor herlig er n ikke det. I gr kveld kom jeg over en artikkel som var skrevet i Byas. Dette er en ungdoms seksjon fra Stavanger Aftenblad, og jeg synes de...

PAKKELISTE TIL DEN STORE REISEN

17.08.2017 kl.09:44
Skrevet av xplor
Bedre sent enn aldri, er det ikke det vi sier? Da jeg skulle ut p reise dette ret, uten en anelse om nr jeg skulle hjem igjen, brukte jeg utrolig mye tid p planlegging av selve pakkingen. Noe j...

Kjre venner. Noen ganger er dere forferdelig, forferdelig lettlurte!

16.08.2017 kl.23:02
Skrevet av Myriams boble
Jeg liker tro at jeg har smarte venner. Men noen ganger lurer jeg. Slik som n, nr jeg ser at en rekke av dere har delt posten med gratisbilletter fra SAS.  Jeg skjnner at dere gjerne vil...

Sky high

16.08.2017 kl.13:08
Skrevet av Idarossland
Skyskrapara er s fasinerande! Og i alle fall dei som har vindu som er s klare at skyene speiler seg i dei. Ser jo nesten ikkje kor bygget ender ein gang. Nyydelig! 😍 #foto&n...

Bli med til spanjolenes eget ferieparadis - Guadamar Del Segura

16.08.2017 kl.12:42
Skrevet av Myriams boble
Hvert r tilbringer tusenvis av nordmenn vinteren i Spania, og mange av dem har valgt seg Alicante eller Torrevieja som sitt annet hjem nr hstmrket og vinterkulden setter inn her hjemme. Men bar...

Besseggen, Norway

16.08.2017 kl.10:13
Skrevet av Henriette
  Da har jeg laget en kort film fra turen vr over Besseggen. Vi hadde en kjempefin tur, hper dere liker videoen.

DU ELSKET ALLTID HAVET

16.08.2017 kl.09:11
Skrevet av xplor
God morgen, solstrler! Jeg tenkte begynne denne morgenen med en aldri s liten bokanbefaling! Jeg har nemlig lest flere bker dette halvret enn jeg har gjort siden jeg var student, og vil derfo...

Ruinkirke p Viste, Randaberg Kommune

16.08.2017 kl.07:34
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Ikke langt fra der jeg har vokst opp p Viste i  Randaberg Kommune, midt ute p et jorde, ligger det ruiner eller tufter fra en middelalder kirke  som stammer fra 120...

Portofino

15.08.2017 kl.12:34
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
I slutten av juli beskte vi Portofino i Italia for frste gang. Dette er et sted jeg alltid har drmt om beske! Og jeg har brukt mye tid p dagdrmme meg vekk i bilder fra Googel nettopp fra ...

Video: Dagstur til Danmark: Hirtshals

14.08.2017 kl.19:45
Skrevet av CINDY Z.
Jeg har jobbet mye med sette sammen alle videoklippene jeg filmet til en hel video, s hper dere liker den. Har endelig skjnt meg p det nye videoredigeringsprogrammet Adobe Premiere Pro, s de...

Ssterhelg & Besseggen

14.08.2017 kl.12:30
Skrevet av Henriette
Jeg har hatt koselig besk av ssteren min Martine hele forrige uke. I helgen reiste vi til Beitostlen for g i fjellet og nyte den norske naturen. Vi tenkte egentlig g Galdhpiggen, men...

Newcastle - en liten flytur unna Stavanger

14.08.2017 kl.05:54
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Mandag, ny uke og nye muligheter. Jeg har en liten uvane. Er det travle uker foran meg, stenger jeg av ukene foran meg for fokusere p uken jeg er i. Ikke det at jeg ikke vet hva som ...

Drmmer du om cruise i Middelhavet?

13.08.2017 kl.15:28
Skrevet av Myriams boble
Hvis du, som oss, liker cruise, men ikke lange flyturer, s kan du velge mellom mange forskjellige cruisedestinasjoner med avreise (og ankomst) Venezia.    Cruiseskipet som ligger v...

Mitt Dallas

13.08.2017 kl.12:10
Skrevet av Fotokjerring
Det er ingen hemmelighet at Texas ligger mitt hjerte veldig nrt, og at min absolutte favorittby i USA er Dallas. Herlige, allsidige Dallas. Det er noe spesielt med srstatene. Jeg elsker atmosfr...

Ombord Superspeed 1

12.08.2017 kl.13:56
Skrevet av CINDY Z.
I gr var vi i Danmark i byen Hirtshals. Vi hadde p forhnd bestilt en gratis dagstur med Color Line Superspeed 1 bten noen uker fr avreisedato. Sjekket og hpet at vret ville bli bra, og det s...

Reiseruten

12.08.2017 kl.11:33
Skrevet av familieferiepaaskinner
12.07-30.07 2017 Vi bestemte oss fort for at vi ville fly nedover Europa et lite stykke slik at vi fikk igjen litt mer for interrailbillettene vr. Som jeg har skrevet tidligere s var billettene ...

En av Larviks nye perler : Elvestien

12.08.2017 kl.10:15
Skrevet av Myriams boble
Jeg skriver reisebrev for diverse magasiner som jeg ogs deler her. Ofte fra spennende storbyer og land, Gambia, Budapest, Island, Marokko  osv... Men det er jo i nrmiljet mitt, Larvik og Ve...

Kenya 2017

11.08.2017 kl.22:30
Skrevet av Henriette
  Jeg har vist dere bilder og skrevet om turen min i Kenya i sommer og n er jeg endelig ferdig med en liten video som jeg har laget. Jeg hadde to fantastiske uker med utrolige opplevelser. J...

LEIR IT IS

11.08.2017 kl.15:47
Skrevet av elisekri
Heihei! I gr var jeg som sagt med lillesstrene til Haakon. Vi tok en tur ut til et badested hvor vi tok oss en is, satt ved vannet og snakka i noen timer fr det endte opp med litt bading! S ko...

Full gang med pakking

10.08.2017 kl.21:50
Skrevet av CINDY Z.
Akkurat n driver jeg med pakke ting jeg skal ta med p dagstur til Danmark. Dette har jeg tatt med: Billetter (Color Line), bankkort, pass, kamera + batteri + ekstra minnekort, mobil, ...

FRIENDS AROUND THE WORLD

10.08.2017 kl.09:42
Skrevet av xplor
Friends! <3 Jeg m nesten le av meg selv de gangene jeg blar igjennom arkivet mitt med bilder. For innimellom antrekksbilder, posr, kjrestekliss og idylliske strender, dukker det ikke bare op...

Lyst til gifte deg p et slott?

09.08.2017 kl.14:23
Skrevet av Myriams boble
"My home is my Castle" er et velkjent utrykk for de fleste, men for noen er det litt mer bokstavelig ment. I Norge er det riktignok ikke noen overflod av verken slott, herregrder eller storslagne ...

BALCONY

09.08.2017 kl.11:46
Skrevet av xplor
Miss waking up to this balcony! <3 God morgen! Er det noe jeg elsker s er det sette meg ut p en balkong med kaffekoppen i hnden s fort jeg vkner. Selvflgelig hvis temperaturen spiller p...

Pirater og smiledyr!

08.08.2017 kl.11:39
Skrevet av Ida Leirvik
  Etter at vi solgt bilen vr bestemte vi oss for at den siste tiden p vestkysten skulle tilbringes et lite stykke sr for Perth, en plass som heter Fremantle (Freo). Vi tok dermed inn p et...

Fotavtrykk i Stavanger Sentrum

08.08.2017 kl.06:04
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere.  Hvis dere har vrt i Stavanger Sentrum, nrmere bestemt nede ved Fisketorget har dere gjerne ftt med dere fotavtrykka som er stpt i bronse? Dette er fotavtrykk til 17 Nobelprisv...

...og turen gr til...

07.08.2017 kl.15:12
Skrevet av madebygb
...Wales! 19 september pakker jeg trillekofferten jeg har arvet av min kjre bestefar, hper den fortsatt passer i hndbagasjen, og setter meg p flyet til Cardiff. Dvs, det gjr jeg strengt tatt ...

USLELIGE MALLORCA - REISEBREV

06.08.2017 kl.22:35
Skrevet av damerisinbestealder
UTFORSK VAKRA MALLORCA - MINE OPPLEVELSER KAN BLI DINE FERIEMINNER <3   DET SOM JEG LIKER MED MALLORCA ER AT DET ER EN GREI FLYTUR, I MEDVIND KAN EN BRUKE CA 2,50 TIMER, MEN MES...

MINE BESTE REISETIPS

06.08.2017 kl.10:53
Skrevet av xplor
Hei, alle sammen! Etter at KK.no skrev et intervju om reisen til Omar og meg (HER), ser jeg at det stadig tikker inn noen nye lesere her inne. Jeg ser ogs ut i fra statistikken om dagen at det er ...

Gatelangs i Budapest

06.08.2017 kl.09:28
Skrevet av Myriams boble
Budapest er kjent bde som "Dronningen av Donau" og "stens Paris". Byen er en smeltedigel av stlige kulturer og europeisk innflytelse, noe som har gjort den til en vakker, spennende og levende st...

I MISS HER AFTER AN HOUR

05.08.2017 kl.11:21
Skrevet av Sienna
Facebook: click here ♥ Instagram: siennablogg Siden Kira og jeg mttes har det ikke gtt en dag uten at vi har snakket sammen. Siden vi ble kjrester har vi s vidt vrt fra hv...

Tilbake igjen til Formentera

05.08.2017 kl.10:11
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
Den siste uken har vrt veldig tung. Det er alltid tungt komme tilbake til hverdagen igjen etter en lang ferie. Men ekstra tungt nr vret her hjemme er s trist. Hver eneste dag har vrt lang, g...

Linkping & hndarbeid

04.08.2017 kl.11:11
Skrevet av mediakaos
Det er kanskje ikke garn man tenker med en gang, nr man ser denne gangen.. og jeg var litt skeptisk p vei ned....Men det penbarte seg faktisk en butikk der nede. En litt begrenset, liten men dog...

TRAVEL BUDDY

04.08.2017 kl.10:39
Skrevet av xplor
I samarbeid med Cabin Zero Grey Travel Buddy HERE! (spons) Hei, dere! Har dere det fint? Og har dere sommerferie enda, eller er det bare meg uten jobb som fortsatt henger rundt? Haha. Tell ...

Veteranbtfestival i Stavanger i helgen

04.08.2017 kl.06:18
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. Er du  i omrdet rundt Stavanger i helgen anbefaler jeg deg til ta en tur ned til sentrum. I helgen er det duket for festligheter da det er Veteranbtfestival. Arrangementet er k...

Snart skal vi dra til ...

03.08.2017 kl.21:37
Skrevet av CINDY Z.
🇩🇰 Da har vi bestilt en gratis dagstur til Danmark med bten Color Line. Avreise er ikke fr i neste uke, og vi har tenkt til enten vandre rundt i byen Hirtshals eller beske ...

Tilbake til hverdagen

03.08.2017 kl.12:10
Skrevet av Reiseglad Reiseglad
P mandag sto vi spente p flyplassen i Barcelona og ventet p Norwegian flyet som skulle fly oss hjem. Siden det hver eneste sommer skjer flere kanselleringer med Norwegian sine avganger, fles de...

Gteborg og Kinna

03.08.2017 kl.10:33
Skrevet av mediakaos
Ingenting er som et flyttbart kontor. Litt jobbing og oversettelser fr bilen skal trille ned mot Kinna.God mat og drikke i gr kveld, ble det eneste jeg rakk fr kvelden var faktum. Etter 46 mil v...

Sykkelstativer i Randaberg Kommune

03.08.2017 kl.06:15
Skrevet av stavangerinmyheart
Hei dere. I gr var jeg en liten tur i Randaberg Sentrum. Det er Kommunen jeg kommer fra, og jeg er ofte innom. Randaberg Kommune ligger nord for Stavanger, og blir betegnet som "Den Grnne Lands...

NORWAY: TELEMARK

02.08.2017 kl.16:13
Skrevet av Sienna
Jeg er tilbake i Norge for 4 dager, fordi jeg mtte fly fetteren min hjem fra London igjen. Han var med til oss i noen dager, som det sikkert kommer litt om her senere. London har s mye gy som pa...

Frste gang

02.08.2017 kl.13:50
Skrevet av Fotokjerring
Som nevnt er familien vr p besk fra USA. Det skjer ikke ofte, n er det fem r siden sist. I skrivende stund er de i hjembyen min lesund, pappa m selvflgelig ogs treffe familie og venner der...

Eurotrip

02.08.2017 kl.01:02
Skrevet av solotravel
9 land, 15 byer, 21 dager! Det har jeg gjort i det siste, utrolig gy! Fikk besk av ei venninne fra USA, selv om det er SYV r siden jeg ble ferdig med utvekslingsoppholdet mitt, har jeg fortsat...

LA LOOK

01.08.2017 kl.12:07
Skrevet av xplor
Biker Gina Tricot Romper Only Necklace Jane Knig (spons) Hver gang jeg blar meg gjennom et av de mange arkivene fra eventyret vrt kommer jeg over nye bilder som jeg helt har glemt poste her in...
Bli medlem
Bloggmagasiner er gruppeblogger som samler innlegg fra bloggere som er medlemmer i gruppen.
Dette magasinet drives av blogg.no og alle artiklene ligger p forfatterens egen blogg. Forfattere er selv ansvarlig for innhold.